//
کدخبر: ۲۳۴۸۷۱ //

سردار احمد وحیدی: قدرت نظامی آمریکا در حال افول است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه نباید با فشار اقتصادی راه را تغییر دهیم بلکه باید بایستیم و این موانع را برطرف کنیم گفت: قدرت نظامی آمریکا در مقابل شهدا در حال آب شدن است.

سردار احمد وحیدی: قدرت نظامی آمریکا در حال افول است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمد وحیدی امشب در یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) در همدان با بیان اینکه شهدا به اوج عشق و محبت رسیدند اظهار کرد: شهدا خود را از تعلقات دنیایی جدا کردند و وابستگی‌ها را از خود دور کردند، محبتشان بیشتر و بیشتر شد تا در مرتبه‌ای قرار گرفتند که جز خدا را ندیدند.

وی با اشاره به اینکه با رفاه و خوشگذرانی نمی‌توان شهید شد چراکه شهید شدن حساب و کتاب دارد گفت: دیه شهدا را خود خداوند متقبل شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه شهید پرده را کنار می‌زند و حقیقت را می‌بیند تصریح کرد: شهادت کار هر کسی نیست و به سادگی حاصل نمی‌شود چراکه تا وقتی از خود نگذریم شهادت به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهید به مراتبی می‌رسد که هم‌دوش نبی می‌شود ادامه داد: اگر راه شهدا نبود، امروز شاهد شکل‌گیری جریان جهاد و شهادت در دنیا نبودیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان حق‌طلب در عراق، سوریه، لبنان، یمن و اقصی نقاط عالم از مسلمان تا غیر مسلمان در مقابل دشمن خدا می‌ایستند به دلیل خون و راه شهداست.

وی با اشاره به اینکه پیروزی‌های امروز مرهون خون شهداست تصریح کرد: باید همواره قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

دلیل دشمنی آمریکا با حشدالشعبی به خاطر مقابله با داعش است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا ۷۳۶ میلیارد دلار و برابر با بودجه نظامی ۱۳ کشور هم‌تراز آن است و این کشور ششمین نیروی نظامی یعنی هوافضا را راه‌اندازی کرده است اظهار کرد: این کشور با این توان یک پایگاه حشدالشعبی را زد که نشان‌دهنده خوی خبیثانه یک مهمان ناخوانده است.

وی با اشاره به اینکه دلیل دشمنی آمریکا با حشدالشعبی به خاطر مقابله با داعش است تصریح کرد: آمریکا به هیچ منطق اخلاقی و قوانین دیپلماتیک پایبند نیست، به همین دلیل مردم عراق به خشم آمدند و جلوی سفارت امریکا تحصن کردند که در نهایت آمریکا دستپاچه شد.

وحیدی با اشاره به اینکه به گفته خود غربی‌ها این اتفاق نشانه شکست آمریکاست خاطرنشان کرد: این زبونی همان امریکایی است که شمه‌ای از وضعیت نیروی نظامی‌اش را گفتم.

وی با بیان اینکه از بین رفتن ابهت آمریکا نشات گرفته از راه شهداست گفت: خون شهدا در منطقه مقاومت و ایثار ایجاد کرد و جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت، دشمنان هم به این نتیجه رسیدند که اگر چند کشور چون جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد منطقه از دست آنها خارج می‌شود.

​وزیر سابق دفاع با تاکید بر اینکه افول قدرت آمریکا مشخص و دست‌یافتنی است اظهار کرد: خون جوانان ما الهام بخش شده و دیگر کسی به زورگویی امریکا گوش نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران تا بدانجاست که آمریکا و غرب به این نتیجه می‌رسند که با ایران بر سر مسائل منطقه مذاکره کنند گفت: البته ما مذاکره‌ای با دشمن نداریم.

وحیدی با بیان اینکه به خاطر ایران بود که آمریکا نتوانست در سوریه شرایط مورد نظرش را ایجاد کند افزود: استکبار به دنبال نابودی حزب‌الله بود که باز هم موفق نشد، امروز حزب‌الله در لبنان در معادلات سیاسی بسیار تاثیرگذار است و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کند به آن نگاه چپ کند چون نتیجه آن را می‌بیند.

وی با بیان اینکه آمریکا با «معامله قرن» به دنبال فرستادن فلسطینی‌ها به اردن بودند خاطرنشان کرد: یمن را چهار سال با تمام امکانات تهدید کردند اما در نهایت آرامکو رخ داد و امروز می‌ترسند دوباره این اتفاق رخ دهد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه این اتفاقات معجزات خداوند است گفت: این اتفاقات نشان می‌دهد که این نظام و انقلاب در راه خداوند گام برمی‌دارد و حق را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی آمریکا چون شمع در مقابل شهدا در حال آب شدن است اظهار کرد: ما به سوریه و عراق رفتیم که عزت و کرامت ما بماند و متاسفانه برخی‌ها در مقابل این اقدامات ابهام ایجاد می‌کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه عصر ظهور آمادگی می‌خواهد افزود: جمهوری اسلامی ما بر این پایه حرکت می‌کند و هرگز منحرف نشده است به طوری که چهل است این نظام با رهبری دو رهبر فرهیخته، اردوگاه شیطان را بر هم زده است؛ این کشور بر قله عزت و افتخار قرار دارد و مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وی با بیان اینکه چهل است ملائکه به این مردم صبور و غیور درود فرستادند تصریح کرد: نه تنها مسلمانان بلکه آزادیخواهان چون ونزوئلا به شهدا تمسک می‌جویند.

ایران تنها کشوری است که برای آینده به برکت شهدا حرف و برنامه دارد 

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تنها کشوری است که برای آینده به برکت شهدا حرف و برنامه دارد ادامه داد: با این وضعیت برخی از مذاکره با آمریکایی دم می‌زنند که دستش به خون آزادیخواهان آلوده است و از خوی استکباری کوتاه نیامده است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که دم از مذاکره می‌زنند یا جاهل‌اند یا معاند خاطرنشان کرد: نتیجه مذاکره معلوم است و ما نباید دوباره این تجربه را تکرار کنیم.

وحیدی با اشاره به اینکه ما حق نداریم درباره سرنوشت ملت‌های منطقه مذاکره کنیم گفت: آیا باید مذاکره کنیم که از آرمان‌های خود دست بکشند و تسلیم شوند؟

وی با بیان اینکه وقتی آمریکا در جنگ پیروز نشد می‌خواهد در یک مذاکره دستاوردها را نابود کند اظهار کرد: اروپایی‌ها اعلام می‌کنند که موشک جمهوری اسلامی برخلاف برجام است یعنی آن‌ها می‌خواهند توان دفاعی را از ما بگیرند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه به کفار نباید اعتماد کرد افزود: برخی که داعیه روشنفکری دارند چهار لغت را سر هم می‌کنند تا یک جریان بزرگ الهی که در حال شکست دشمن است را نابود کنند و به نفع دشمن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ما صدق راه الهی خود را می‌بینیم و نباید از آن جدا شویم.

 ۹ دی رسواکننده افرادی بود که دم از راه امام می‌زدند اما لغزیدند 

وحیدی با اشاره به اینکه نباید از مسیر شفاف در فتنه‌ بلغزیم ادامه داد: نهم دی رسواکننده افرادی بود که روزی دم از راه امام می‌زدند اما لغزیدند و در راه جهنم افتادند.

وی با اشاره به اینکه امروز فشار اقتصادی هست خاطرنشان کرد: نباید با فشار اقتصادی راه را تغییر دهیم بلکه باید بایستیم و این موانع را برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه امروز دشمن از عدم نتیجه فشارها نگران است گفت: اکثر مشکلات از بی‌تدبیری‌هاست و بخشی از آن به تحریم‌ها برمی‌گردد که با برنامه می‌توان از مشکلات گذر کرد.

وی با اشاره به اینکه ما باید راه‌های مقاومت و جدید را برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها بیابیم اظهار کرد: هر وقت از دستاوردهای انقلاب جدا شدیم ضربه خوردیم.

در این مراسم از خدمات ۵۰ ساله حجت‌الاسلام محمد جوادی به دلیل حضور در سنگرهای مختلف تقدیر به عمل آمد ‌و در پایان مراسم جمع حاضر با پیکر یک شهید گمنام وداع کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان