//
کدخبر: ۲۲۹۳۷۰ //
جانشین فرمانده هوانیروز آجا:

هوانیروز امروز در بالاترین آمادگی رزمی قرار دارد

مراسم‌تجلیل‌از بازنشستگان ‌‌‌‌‌هوانیروز کرمانشاه به مناسبت (۱۵ آذرماه) شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز شامگاه (۱۴ آذرماه) در ‌‌تالار پذیرایی‌ پرواز‌ برگزار شد.


هوانیروز امروز در بالاترین آمادگی رزمی قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرسرتیپ دوم خلبان علی عفیف  جانشین فرمانده هوانیروز آجا در این مراسم با تبریک ولادت امام حسن عسگری و روز هوانیروز  اظهار داشت: نام هوانیروز کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس همواره بر زبان ها جاری است و همگان رشادت های شما را فراموش نخواهند کرد.

جانشین فرمانده هوانیروز گفت: عملیات مرصاد مهمترین عملیات هوانیروز بوده است و پیروزی در این عملیات باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

photo_2019-12-05_22-25-39

photo_2019-12-05_22-25-43

جانشین فرمانده هوانیروز بیان داشت: امیر قربانی فرمانده هوانیروز آجا هفت سال در کنار شما و در کرمانشاه خدمت کرد و من امروز حامل سلام ایشان به شما هستم ماموریتی در مشهد پیش آمد و امیر قربانی فردا پیش از خطبه های نماز جمعه در مشهد سخنرانی خواهند داشت به این دلیل نتوانستند در این مراسم شرکت نمایند ولی خیلی دوست داشتند در کنار شما بزرگواران باشند.

امیر عفیف افزود: هوانیروز امروز در بالاترین آمادگی رزمی قرار دارد و این به خاطر تلاش های فرمانده دلاوری همچون امیر قربانی و بزرگ مردی، شما پیشکسوتان است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ،لوح تقدیری به امیر آزادی فرد فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اهدا شد و از چند تن از خانواده های شهدای هوانیروز تقدیر گردید.

خبرنگار : طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان