//
کدخبر: ۲۳۳۹۵۹ //
معاون توسعه مدیریت منابع استانداری کرمانشاه:

نقد غیر منصفانه دولت غلط است/در استان کرمانشاه مدیران هم نظرند و ادبیات مشترک دارند

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری کرمانشاه در مراسم تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقد غیر منصفانه دولت را غلط دانست.

نقد غیر منصفانه دولت غلط است/در استان کرمانشاه مدیران هم نظرند و ادبیات مشترک دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در مراسم تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که امروز(هشتم دی ماه ۹۸) برگزار شد گفت : وظیفه تک تک ما در قبال آنچه به آن اعتقاد داریم این است که با عقلانیت و تکنیک های درست برای نسل آینده تلاش کنیم.

دکتر کریمی افزود: در تحریم ها و وضعیت امروز دولت تنها تصمیم گیرنده نبوده است و استراتژی نظام این است که باید مقاومت کرد.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: من به منتقدین دولت می گویم معضل جامعه امروز وجود فرد نیست وبخشی از سیاست‌های کلان بر عهده دولت است و نقد غیرمنصفانه دولت صرفاً غلط است .

وی افزود: در همین دولت تورم بیش از ۴۰ درصد را به تک رقمی رساندیم و استان کرمانشاه با  رتبه اول بیکاری در کشور امسال به رتبه ۶ رسید و این نتیجه تلاش همه همکاران ما در عرصه های مختلف دولتی است.

 دکتر کریمی اتفاق خوب در استان را هم نظر بودن و داشتن ادبیات مشترک بین مدیران اجرایی و قضایی و مجموعه های دیگر دانست و گفت: بازگشایی مرز و افزایش توریسم درمانی صادرات و زندگی مبتنی بر مبادلات اقتصادی هم از مواردی  است که در این دولت انجام شد و  برکت خوبی برای استان خواهد داشت.

 وی افزود: همچنین طرح گرمسیری  که بخشی از زمین های دیم را تبدیل به آبی کرد اتفاقات خوبی در این حوزه بود و اگر قرار است دنبال مقصر بگردیم همه ما مقصر هستیم.

 دکتر کریمی با اشاره به مبحث پژوهش خاطر نشان کرد: شرع برای اندیشه خط قرمزی قائل نشده است واگر انسان در این زمینه گفتگو نکند متفاوت با فرهنگ دینی ما خواهد بود.

 کریمی بیان داشت : در حوزه علوم انسانی باید  از تفکرات و اندیشه ها استفاده کنیم و اجازه بدهیم افراد در محیط‌های دانشگاهی جای حرف داشته باشند و بحث کرسی‌های آزاد اندیشی را در نظر بگیریم و امیدواریم با کمک دانشجویان توسعه شکل بگیرد و سیاست خارجی ما باید مبتنی بر عقلانیت و علوم سیاسی باشد.

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

photo_2019-12-29_13-25-15

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان