//
کدخبر: ۲۳۲۸۶۶ //

جزئیات دستگیری قاتل زن ۶۵ ساله سقزی

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: قاتل زن 63 ساله سقزی که چند روز پیش در یکی از روستاهای این شهرستان به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

جزئیات دستگیری قاتل زن 65 ساله سقزی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی آزادی اظهار کرد: 26 آذر ماه امسال به ماموران انتظامی این شهرستان موضوع کشته‌شدن زنی در یک روستای سقز اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زنی 63 ساله با هویت مشخص در خانه خود به قتل رسیده است.

وی گفت: همسر مقتول در مراجعه ماموران به محل وقوع قتل عنوان کرده بود صبح هنگام برای جمع‌آوری شیر به روال هر روز از منزل خارج شده و در زمان برگشت با جسد همسرش که مقادیر زیادی طلا هم از وی ربوده‌اند، مواجه شده است.

وی تصریح کرد: پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سقز قرار گرفت و در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد مقتول گاهی اوقات در واحد مرغ‌داری که اطراف همین روستا است فعالیت داشته است.

وی افزود: مردی 52 ساله با اطلاع از وضعیت کار مقتول صبح روز حادثه با انگیزه سرقت وارد منزل مقتول شده و ضمن سرقت طلاها وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه بعد از چهار روز متهم توسط ماموران انتظامی شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر می‌شود، عنوان کرد: وی در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل این زن اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: قاتل بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و تحقیقات برای تکمیل پرونده در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان