//
کدخبر: ۲۳۲۳۰۶ //

نماینده ولی فقیه در استان البرز: نیازمند مجلس انقلابی هستیم

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند مجلس انقلابی هستیم باید از وضعیت فعلی عبور کنیم و لازمه عبور انتخاب نماینده با انصاف است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز: نیازمند مجلس انقلابی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: همان‌طور که قبلاً تذکر داده‌ام باز تاکید می‌کنم و از استاندار می‌خواهم با توجه به آسیب‌های که به اموال مردم وارد شده از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در دستور کار باشد.

وی با اشاره به مجموعه‌های که در استان آسیب دیده‌اند، گفت: ترمیم و بازسازی واحدهای خسارت دیده ضروری است.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی از واحدهای خسارت دیده اعتراض کرده‌اند که شهرداری‌ها از آنها عوارض می‌خواهند، گفت: لازم است به دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری‌ها دستور داده شود در مطالبه عوارض، از مردمی که اموالشان در حوادث اخیر آسیب دیده و توان پرداخت ندارند، فرصت و تخفیفی داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری به نکته انتخاباتی اشاره کرد و گفت: قصد داشتند آشوب‌ها را طولانی کنند که به برگزاری انتخابات آسیب بزنند و در نتیجه حضور حداکثری مردم را تحت شعاع قرار دهند که به فضل خداوند این توطئه خنثی شد.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: شیطنت‌ها برای کمرنگ کردن حضور مردم هنوز باقی است از جمله ثبت نام کردن‌های بی‌حساب و کتاب به خاطر خلاءهای قانونی. در هیئت‌های اجرایی نیز بدون در نظر نقاط ایجابی در افراد یعنی صلاحیت‌های باید داشته باشند، تعداد زیادی دوباره تأیید صلاحیت شده اند. هزینه برخی که صلاحیت ندارند را نیز به عهده شورای نگهبان گذاشته اند، حالا فشار هم خواهند آورد تا مثلاً تاییدات خاصی را بگیرند.

وی تاکید کرد: این مسائل باعث می‌شود که مردم احساس امنیت لازم را نداشته باشند باید در این نوبت کاری کنیم که حضور مردم حداکثری باشد تا مشتی باشد بر دهن دشمن.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه کارها باید با صلابت پیش برود، گفت: اگر هیئت‌های اجرایی در مسئولیتی که داشته کوتاهی کرده باشد، مسئول است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مردم از شورای نگهبان قاطعیت و صداقت در عمل می‌خواهند امیدواریم همانطور که به مُر قانون عمل کرده اند زین پس نیز عمل کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رهبری در سال ۹۴ فرمودند؛ «انتخابات حق الناس است»، گفت: همه باید به این مهم توجه کنیم.

وی با بیان اینکه برخی مدعی شدن حق الناس در شمارش آرا است، گفت: در صورتی که این نیست، اگر وضعیت کسی که شایستگی دارد، درست بررسی نشده باشد و حذف شده است، حق الناس رعایت نشده است.

خطیب جمعه کرج گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی احتیاج به مجلس انقلابی داریم. و قطعاً از این وضعیت فعلی باید عبور کنیم و لازمه عبور از این وضعیت انتخاب نماینده باانصاف را انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هیئت نظارت با دقت سابقه افراد را از نظر فکری و اخلاقی و سیاسی بررسی کنند و بدانند در مقابل کاری که می‌کنند، مسئول هستند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم باید حواسشان به کسانی باشد که دروغ می‌گویند و به فهم مردم بی احترامی می‌کنند، به کسانی که پول دستی به افراد می‌دهند و جلسه می‌گذارند و به افراد فلان قدر پول می‌دهند، شام می‌دهند مراسم مهمانی راه می‌اندازند این کارها همه بی احترامی به مردم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان