//
کدخبر: ۱۹۷۷۸۶ //

مرکز غیرمجاز تفکیک زباله در کرج پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مرکز تفکیک زباله از مبدأ در کرج به علت فعالیت غیرمجاز و در پی گزارشی از سوی سازمان پسماند شهرداری کرج پلمپ شد.

مرکز غیرمجاز تفکیک زباله در کرج پلمپ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از پلمپ مرکز غیرمجاز تفکیک زباله در کرج در راستای احقاق حقوق عامه خبر داد و گفت: در پی وصول گزارشی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مبنی بر فعالیت غیرمجاز مرکز غیرمجاز تفکیک زباله از مبدأ در قطعه زمینی به مساحت دو هکتار و بی توجهی به اخطار‌های ضابطین قضایی، این دادستانی با مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی جهت احراز صحت گزارش نسبت به بازدید میدانی اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ادامه داد: در بازدید انجام شده مشخص شد که موقعیت جغرافیایی مرکز مذکور داخل حریم شهر بوده و در بین مجتمع‌های مسکونی قرار گرفته و علاوه بر مرکز غیرمجاز بازیافت زباله در محل مذکور که به صورت زمین خالی است، اقدام به نگهداری و کشتار دام غیرمجاز و فروش حیوانات می کند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: با دستورات صادر شده از ناحیه دادستانی و همچنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری و هماهنگی مرجع انتظامی نسبت به جمع آوری زباله ها، دام‌ها و تخریب محل نگهداری دام اقدام و محل مذکور نیز پلمپ شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان