//
کدخبر: ۲۳۱۷۲۰ //

افزایش غلظت آلایندگی در آذربایجان‌غربی طی روزهای آینده

کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه به دلیل پایداری هوا در طی روزهای آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: در 24ساعت گذشته پدیده خاصی در سطح استان وجود نداشته و پیش‌بینی می‌شود این روند تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.

افزایش غلظت آلایندگی در آذربایجان‌غربی طی روزهای آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

یاسر اشتاد کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی امروز، با اشاره به اینکه به دلیل پایداری هوا در طی روزهای آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در 24ساعت گذشته پدیده خاصی در سطح استان وجود نداشته و پیش‌بینی می‌شود این روند تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای چند روز آینده تغییرات دمایی محسوسی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: تا اواسط هفته آینده بارشی در سطح استان پیش‌بینی نشده و طی روزهای آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی به دمای هوای ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در گرمترین ساعات هشت درجه بالای صفر و در سردترین ساعات منفی دو درجه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۱۲ درجه بالای صفر و چالدران با منفی دو درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان