//
کدخبر: ۲۲۷۱۶۱ //

آلودگی تا ۴شنبه مهمان اصفهان/ دمای منفی ۱۴ درجه در انتظار بوئین‌میاندشت

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا تا روز 4شنبه ادامه خواهد داشت و شب و روز 3 شنبه این آلودگی به اوج خود خواهد رسید که بر این اساس هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

آلودگی تا 4شنبه مهمان اصفهان/ دمای منفی 14 درجه در انتظار بوئین‌میاندشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الله علی‌عسگریان امروز درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار داشت: طی بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی با استقرار جو پایدار پدیده غالب برای مناطق مرکزی استان وشهر اصفهان آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس این پدیده آلودگی تا روز 4شنبه ادامه خواهد داشت و شب و روز 3 شنبه این آلودگی به اوج خود خواهد رسید که بر این اساس هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت ورود سامانه‌های بارشی به استان نیز خاطرنشان کرد: تا روز 4 شنبه پدیده جوی خاصی در استان وجود ندارد؛ اما از روز 4 شنبه با ورود موج بارشی ضعیف به استان پیش‌بینی بارش پراکنده برای نقاط غربی اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره کمینه هوای اصفهان نیز اظهار داشت: کمینه هوای اصفهان امشب به منفی 2 درجه خواهد رسید؛ ضمن آنکه بوئین میاندشت نیز دمای کم‌سابقه منفی 14 درجه زیر صفر را تجربه خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان