//
کدخبر: ۲۳۰۸۹۳ //

امام جمعه کرمانشاه: دانشگاهیان به دنبال قطع وابستگی به بیگانگان باشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دانشگاهیان به دنبال قطع وابستگی کشور به بیگانگان باشند که در قدم اول رد پای استعمار را از دانشگاه‌ها پاک کنند.

امام جمعه کرمانشاه: دانشگاهیان به دنبال قطع وابستگی به بیگانگان باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید مراقب باشند و ردپای استعمار را از دانشگاه‌ها قطع کنند اظهار داشت: جدایی انداختن و فاصله ایجاد کردن بین حوزه و دانشگاه همواره از اهداف و توطئه‌های دشمنان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایجاد رابطه بین حوزه و دانشگاه و انتقال تفکرات اسلامی به دانشگاه‌ها از اقدامات و جهادهای افرادی از قبیل شهید مطهری، شهید بهشتی و علامه طباطبایی بود گفت: این بزرگان شخصیت‌هایی بی‌نظیر علم و دانش بودند و پشتوانه علمی عظیم این بزرگان بی نظیر است.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌ها باید مراقب باشند و پای استعمار را از دانشگاه‌ها قطع کنند و نیز دانشجویان هم باید مراقبت کنند که چه کسانی دانشگاه‌ها را اداره می‌کنند.

علما با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید متکی به علم و پژوهش باشند گفت: 25 آذرماه روز پژوهش و تحقیق است و هر اقدامی نیازمند کار تحقیقی و پژوهشی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت 26 آذر ماه روز حمل و نقل بیان کرد: همه ارتباطات از هم گسسته می‌شود مگر ارتباطی که با خداوند متعال باشد و مسیر بندگی و عبادت خداوند هیچ بن‌بستی ندارد و با همین ارتباط و بندگی خداوند متعال بود که امام راحل شرق و غرب عالم را متحیر ساخت.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز  و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این اجلاس افزود: نماز اساس و ستون دین اسلام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان