//
کدخبر: ۲۲۹۷۰۲ //
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه :

نوبت دهی یکی از مطالبات مهم در حوزه حقوق عامه است

مراسم رونمایی از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

نوبت دهی یکی از مطالبات مهم در حوزه حقوق عامه است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد حسین صادقی دادستان  عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دراین مراسم با تبریک ۱۶ آذر  روز دانشجو اظهار داشت : دانشجویان نقش اساسی و موثری در تحولات جامعه دارند و باید مطالبه گری به حق دانشجویان توجه شود و آنها را به گونه ای هدایت کنیم که امکان سوء استفاده فراهم نشود.

دکتر صادقی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات قابل توجه و مطلوبی را در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی به شهروندان ارائه می دهد.

وی راه اندازی سامانه نوبت دهی در استان را دارای ‌مزیت های بسیاری برای شهروندان دانست و گفت: تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت راه اندازی این سامانه قابل تقدیر است.

مدعی العموم کرمانشاه تصریح کرد: نوبت دهی یکی از مطالبات مهم در حوزه حقوق عامه است و این سامانه امکان ارائه خدمات مناسب تر به مردم را فراهم می کند و باید امکاناتی فراهم شود که تمام شهروندان بویژه در روستاها بتوانند از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

دادستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سامانه از رفت و آمد های غیر ضروری کاسته می شود و همچنین بسترهای جرم زا ناشی از شلوغی در مکانهای درمانی نیز کاهش می یابد همچنین امیدواریم با کارکردهای جدیدی که برای دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعریف شده مسائلی که نیاز به تعامل قضایی دارد مطرح و مشکلات و چالش های پیش رو کاهش یابد.

در ادامه این جلسه حسن ایمانی مقدم معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عمومی و نماینده دادستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تعامل با دستگاه قضایی گفت: ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه و دستگاه قضایی استان وجود دارد و با فعالیت دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه این ارتباط با اثر بخشی بیشتری همراه خواهد بود و مشکلات قضایی حوزه سلامت با حساسیت بیشتری بررسی و دنبال خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان