//
کدخبر: ۲۲۹۵۱۸ //

علی عماد:از ضروریات مهم امروز کشور، ورود نیروهای توانمند به عرصه انتخابات است!

یک داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید نیروهای توانمند وارد عرصه انتخابات شوند، چرا که این مهم از ضروریات مهم امروز کشور است.


علی عماد:از ضروریات مهم امروز کشور، ورود نیروهای توانمند به عرصه انتخابات است!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی عماد که امروز، جمعه برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگارن اظهار کرد: اعتقاد داشتن به رشد و توسعه کشور از ضروریاتی است که هر ایرانی باید نسبت به آن احساس مسئولیت کند. تعدادی به عنوان کاندیدا و تعدادی به عنوان رای دهنده این وظیفه را بر عهده دارند و باید بر اساس توان‌شان، احساس مسئولیت کرده و در انتخابات، این امر مهم شرکت کنند. مردم جامعه نباید نسبت به آینده خود بی‌تفاوت باشند.

وی افزود: من مجلس فعلی را اینطور تعریف می‌کنم که انفعالی عمل کرد و برنامه‌ای برای اولویت‌بندی مسائل خود نداشت. جامعه ما امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و مجلس باید این اولویت‌ها را تشخیص می‌داد. بحث اشتغال و بیکاری افراد به خصوص برای جوانان تحصیلکرده، از مشکلات عمده جامعه امروز ما است که مجلس باید با برنامه بهتری به این موارد ورود و موانع را برطرف می‌کرد و به دولت در راستای ایجاد شغل برای این همه نیروی فعال جامعه کمک می‌کرد.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: در این دوره امیدواریم که عزیزان تلاش کنند که نیروهای توانمند، وارد عرصه انتخابات شوند که این مهم از ضروریات مهم امروز کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان