//
کدخبر: ۲۲۹۵۰۹ //

زمان ثبت نام کاندیداها قابل تمدید نیست

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: زمان و مهلت قانونی برای انتخابات قابل تمدید نیست و در مهلت تعیین شده این کاندیداها باید ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام کاندیداها قابل تمدید نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز ندایی در جریان بازدید استاندار اردبیل ار ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: تاکنون در استان اردبیل 118 نفر برای رقابت در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و امروز و فردا مهلت ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز 58 نفر ثبت نام کردند که 50 نفر آقا و 8 نفر نیز خانم می‌باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: زمان تعیین شده برای ثبت نام قابل تمدید نیست چرا که به هیج وجه با تغییر زمان ثبت نام سایر مراحل انتخابات تغییر نخواهد یافت و امکان جابجایی حتی یک روز از مهلت مقرر شده وجود ندارد.

ندایی از کاندیداها خواست؛ طی امروز و فردا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند به طوری که ساعت 18 عصر فردا زمان ثبت نام کاندیداها به اتمام می‌رسد و به هیچ وجه این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا بعد از اتمام ثبت نام با تشکیل هیئت‌های نظارت و همچنین مراحل مختلف فعالیت هیئت‌های اجرایی بتوانیم به کاندیداها در بحث صلاحیت اطلاع‌رسانی کرده و در نهایت کار را به نحو مطلوب به پیش ببریم تا در دوم اسفند امسال انتخاباتی باشکوه در سطح کشور و استان اردبیل برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: همچنان انتظار داریم کاندیداهایی که برای ثبت نام در جلوی فرمانداری‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی و خلخال حضور می‌یابند بدون حضور طرفداران و حامیان حاضر شوند تا اختلالی در روند فعالیت‌های روزانه مردم در مسیرهای تعیین شده به وجود نیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان