//
کدخبر: ۲۲۹۰۹۳ //

بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی اساسی برای چهل سال آینده کشور است

اولین نشست شورای سیاستگذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه برگزار شد.

بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی اساسی برای چهل سال آینده کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین نشست شورای سیاستگذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور آیت الله علما امام جمعه معزز  کرمانشاه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر مصری نایب رئیس مجلس، سردار عظیمی فرماندهی قرارگاه نجف اشرف و سایر اعضای ستاد در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان امروز ( ١٣ آذرماه) برگزار شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، گفت: در این بیانیه چالش های حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و در این راهبرد امکان اجرا با نقش آفرینی مردم و مسئولین مشخص شده است.

وی افزود: در این شورا مسئولیت داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای اجرای راهبردها از حضور مردم به عنوان سرمایه ای اجتماعی عظیم استفاده نماییم و اجرای امور را به جوانان واگذار کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: در بیانیه گام دوم انقلاب ٤١ بار از کلمه جوانان استفاده شده است و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت، می تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش آفرینی کنند.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه به لزوم معرفی دستاوردهای ٤ دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در این دوران پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف به دست آمده که نیاز هست به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و  غفلت های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب های اجتماعی نیز تشریح شود.

بازوند که در جمع اعضای شورای سیاستگذاری بیانیه گام دوم انقلاب استان کرمانشاه سخن می گفت، اظهار داشت: وظیفه داریم مشکلات جنگ و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاوردهای مثبت منتشر شود.

استاندار کرمانشاه نقطه قوت راهبردهای ابلاغی  را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی  نیز  که در ٢٤ اصل ابلاغ شده در  ١١ اصل به نقش  به مردم اشاره شده است.

وی در خاتمه پیشنهاد داد: ضمن حفظ سرمایه ی های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود.

در این نشست اهداف تبیین، ساختار شورا معرفی و وظایف کارگروه ها و بخش های اجرایی تشریح شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان