//
کدخبر: ۲۲۸۹۶۶ //

گزارش دومین روز ثبت نام انتخابات در استان تهران

سومین روز ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان زمان ثبت نام به پایان رسید.

گزارش دومین روز ثبت نام انتخابات در استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز در استان تهران هم‌‎زمان با سراسر کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام داوطلبان از روز یکشنبه با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی آغاز و تا شانزدهم آذرماه ادامه دارد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران در دقایق پایانی دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نسبت به روز اول جمعیت بیشتری ثبت نام شده داشتیم، گفت: ثبت نام قطعی ۲۳۸ نفر تاکنون انجام شده و ۳۰نفر هم در صف انتظار هستند که در مجموع ۲۶۸ نفر ثبت نامی خواهد بود.

6 داوطلب از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ثبت نام کردند

در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه 6 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. از این تعداد ۵ داوطلب در فرمانداری دماوند و یک داوطلب در وزارت کشور برای نام نویسی اقدام کردند.

حمیدرضا مشهدی عباسی که دیروز برای ثبت نام اقدام کرده بود ولی به دلیل نقص مدارک ثبتنام وی تکمیل نشده بود، امروز ثبت نام خود را تکمیل کرد. وی سابقه نمایندگی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه را دارد.

در بین داوطلبین ۲ نفر نیز سابقه ثبت نام در ادوار گذشته داشتند.

در مجموع با پایان سومین روز ثبت نام، تعداد داوطلبین حوزه دماوند و فیروزکوه به ۱۶ نفر رسید.

2 نفر از حوزه انتخابیه پاکدشت برای ثبت نام اقدام کردند

در سومین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی، 2 نفر از پاکدشت داوطلب شده اند که یک نفر به فرمانداری مراجعه و یک نفر هم از طریق سامانه ثبت نام کرده است.

در مجموع افراد ثبت نامی تا سومین روز ثبت نام به 6 نفر رسیده است که از این تعداد نفر2 خانم و4 نفر آقا هستند.

۲۲ نفر در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ثبت نام کردند

از اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سوم ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ثبت نام کردند که ۳ نفر از آن‌ها را خانم ها تشکیل می‌دهند.

از چهره‌های شاخص سومین روز ثبت نام می‌توان به حضور حسین علی شیبانی که در کارنامه خود ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا را دارد اشاره کرد، و به گفته وی فعال سیاسی اصولگرا می‌باشد.

از دیگر نکات سومین روز ثبت نام می‌توان به ثبت نام یک دندانپزشک، و یک نفر با مدرک دکترا برای رقابت صندلی بهارستان اشاره کرد.

در حال حاضر از ۲۲ نفر ثبت نام کننده ۳ نفر دارای مدرک دکترا و الباقی مدرک کارشناسی ارشد هستند.

ثبت نام ۹ کاندید نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد

روز سوم فرایند نام نویسی، 9 داوطلب با حضور در مرکز این حوزه واقع در فرمانداری شهرستان شهریار، برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کردند. همچنین تمام ثبتنامی‌های امروز مرد هستند.

 با احتساب این تعداد از ثبت نام کننده روز جاری و در مجموع سه روز، تعداد ۲۲ داوطلب آمادگی خود را برای نمایندگی حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند.

7 ثبت نامی در حوزه رباط کریم و بهارستان

با گذشت 3 روز از اعلام ستاد انتخابات شهرستانهای رباط کریم و بهارستان درباره ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امروز تعداد داوطلبان به 20 نفر رسید.

چهره های رسمی و تأثیرگذار منطقه رباط کریم و بهارستان هنوز به عنوان داوطلب برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان