//
کدخبر: ۲۲۸۴۸۰ //

آماده‌باش زمستانی در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش زمستانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: 430 نیروی راهدار پای کار هستند.

آماده‌باش زمستانی در جاده‌های کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری وحمل نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای فصل سرما در جاده‌های استان اندیشیده شده، عنوان کرد: 48 راهدارخانه در این ایام فعال است که 430 نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

وی با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، افزود: 285 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و دو دستگاه تراکتور برف‌روب در استان فراهم است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تامین شن و نمک مورد نیاز برای جاده‌ها نیز خبر داد و عنوان کرد: نزدیک به 40 هزار تن شن و نمک تامین شده است.

 کرمی یادآور شد: بیشترین میزان شن و نمک در نظر گرفته شده  با ۶۲۰۰ تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است و برای مابقی شهرستان‌ها نیز به نسبت وضعیت راه‌ها ذخیره مناسبی فراهم است.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز در این ایام باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند، گفت: در ایام بارندگی خودروها باید حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان