//
کدخبر: ۲۲۸۰۱۷ //
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

ولایت‌پذیری مانعی محکم در برابر غفلت و فتنه دشمنان است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه حربه جدید دشمن تحریم، جنگ نرم و فشار اقتصادی است، گفت: فاصله از ولایت سبب غفلت و درگیر شدن با فتنه دشمنان می شود.


ولایت‌پذیری مانعی محکم در برابر غفلت و فتنه دشمنان است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمدرضا رادان شامگاه پنجشنبه در دومین سالگرد شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهدا در هر سمت و عنوانی در درجه اول یک بسیجی بودند اظهار کرد: بسیجیان در طول ۴۰ سال گذشته همیشه در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب حضور پررنگ داشتند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت امام حسین است امروز توسط ملت لبنان و سوریه‌ از آن الگو برداری شده است، افزود: این ملت‌ها با تشکیل بسیج مردمی در برابر دشمنان و داعش ایستادند.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی بین ایران و استکبار، بیان کرد: در روزهای جنگ تحمیلی ساده ترین ابزار و امکانات همانند نارنجک دستی نداشتیم اما امروز غرش موشک‌های ما اسرایئیل و مقرهای فرماندهی و پایگاه‌های آمریکا را به لرزه در می اندازد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمن از روحیه بسیجی بابک نوری و مدافعان حرم و جوانان انقلابی ما وحشت دارد، افزود: شعار بسیجی‌ها «ما اهل کوفه نیستیم تا علی تنها بماند»  دارای معانی بزرگ، ارزشمند و زنگ خطری برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر ولایت پذیری ملت ایران، اظهار کرد: فتنه‌های دشمن در اشکال مختلف در کمین نظام انقلاب اسلامی ایران است تا از طریق ایجاد تردید ملت ما را از صف شهدا و مسیر حق جدا کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه حربه جدید دشمن از طریق تحریم، جنگ نرم و فشار اقتصادی است، افزود: فاصله از ولایت سبب غفلت و درگیر شدن با فتنه دشمن می شود.

سردار رادان از ترس و جهل بعنوان عواملی برای نابودی انسان نام برد و بیان کرد: بسیجی‌ها و مدافعان حرم در دل دشمن هم با آرامش رفتار کرده و حرف می‌زدند و همانند یک شیر در مقابل دشمن می ایستادند بدون اینکه بدنبال دریافت مادیات باشند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: ملت ایران همانند گذشته با هوشیاری پای آرمان‌های امام راحل و در مسیر ولایت فقیه قرار گرفتند و اینبار هم همانند ۹دی، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب کاری حماسی انجام دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان