//
کدخبر: ۲۲۷۸۱۸ //

منابع اصلاح یارانه بنزین فقط به نیازمندان و محرومان داده می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بنا به دستور رئیس جمهور منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین فقط به نیازمندان و محرومان و اقشار با درآمد ضعیف داده می‌شود.

منابع اصلاح یارانه بنزین فقط به نیازمندان و محرومان داده می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سمانه حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سالانه در کشور حدود 900 هزار میلیارد تومان یارانه سوخت پرداخت می‌شود که بر این اساس سران 3 قوه اصلاح یارانه سوخت را در دستور قرار دادند. 

وی افزود: در بین حامل‌های انرژی تا کنون فقط بنزین اصلاح قیمت شده است و از محل افزایش قیمت بنزین نیز ماهانه 2500 میلیارد تومان و سالانه 31 هزار میلیارد تومان منابع برای دولت حاصل می‌شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بنا به دستور رئیس جمهور محترم منابع حاصل از افزایش قیمت سوخت جز خرج خانوارهای نیازمند، صرف هیچ هزینه دیگری نمی‌شود. 

وی شناسایی خانوارهای نیازمند را وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: جهت پرداخت یارانه بنزین تا کنون 18 میلیون نفر شناسایی شده‌اند و اگر به هر دلیل خانواری یارانه دریافت نمی‌کند و به این موضوع اعتراض دارد می‌تواند درخواست خود را در سامانه ثبت کند.

حسن‌پور هدف از اصلاح قیمت بنزین را پرداخت یارانه بیشتر به خانوارهای نیازمند و محروم و با درآمد ضعیف برشمرد و افزود: لرستان استانی کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار است و امید می‌رود از منابع یارانه بنزین سهم خوبی به مردم این استان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان