//
کدخبر: ۲۲۷۸۱۱ //

غیبت‌های مکرر اعضای شورای شهر رشت و نابسامانی‌های مرکز گیلان

صد و پانزدهمین جلسه شورای شهر رشت به دلیل عدم حضور اعضا و بی‌تفاوتی آنها نسبت به حل مشکلات مردم تشکیل نشد.

غیبت‌های مکرر اعضای شورای شهر رشت و نابسامانی‌های مرکز گیلان
به گزارش فرتاک نیوز،

غیبت‌های مکرر و بدون دلایل موجه  اعضای شورای شهر رشت پدیده تازه‌ای نیست و این افراد تاکنون بارها و بارها بدون درنظر گرفتن حقوق شهروندی مردم رشت از تشکیل جلسه و رسیدگی به مشکلات شهروندان رشتی سر باز زدند.

صد و پانزدهمین جلسه شورای شهر رشت نیز که قرار بود عصر امروز تشکیل شود پس از تاخیر نسبتاً طولانی، و بیان دلایلی نظیر حضور رئیس شورا در اجلاس رؤسای کلانشهرها تشکیل نشد در حالیکه این افراد می‌توانستند بدون حضور حاجی‌پور جلسه را تشکیل و به بی‌شمار مسائل و مشکلات مختلف کلانشهر رشت رسیدگی کنند.

بیکاری جوانان و تحصیلکرده‌ها، تأخیر چندماهه در پرداخت حقوق پاکبانان، وضعیت بسیار بد آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر رشت تنها بخشی از مشکلات کلانشهر رشت هستند اما با این وجود اعضای شورای شهر رشت طی دفعات مکرر حتی از حضور و تشکیل جلسات شورا خودداری کردند.

این غیبت‌های مکرر نشان دهنده بی‌مسئولیتی و بی‌تفاوتی کسانی است که توسط مردم انتخاب شدند اما در حق رأی آنها رعایت امانت نکردند و نه تنها در رسیدگی به مشکلات شهر رشت و مردم کوتاهی می‌کنند بلکه حتی از حضور به‌موقع در صحن شورا و تشکیل جلسه نیز خودداری می‌کنند و مشخص نیست چرا برخوردی با این حجم از بی‌نظمی و بی‌مسئولیتی این اعضا نمی‌شود.

تعدادی از اعضای شورا از جمله فرهام زاهد، محمدحسن عاقل‌منش، محمدحسن علیپور و بهراد ذاکری از ابتدا در صحن شورا حضور پیدا کردند و پس از مدتی دیگر اعضا از جمله فاطمه شیرزاد، سیدامیرحسین علوی نیز به جمع حاضر اضافه شدند اما سرانجام باز هم جلسه تشکیل نشد.

در جلسه امروز لوایح جابه‌جایی دکه‌های مطبوعاتی به علت قرار گرفتن در مکان نامناسب، برق فشار قوی، پیاده‌راه با عرض کم، شکایت اهالی محل و لایحه پروژه آمارگیری و آزمون سواد قرآنی در گیلان و حمایت‌های مالی از موضوعاتی بود که باید توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان