//
کدخبر: ۲۲۷۰۴۳ //

مه غلیظ و محدودیت دید در ۷ محور اصلی خراسان رضوی

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از مه گرفتگی غلیظ در هفت محور اصلی خراسان رضوی خبر داد و گفت: امشب مه گرفتگی غلیظ و محدودیت دید در محور تربت حیدریه به مشهد، دیزباد به مشهد، فریمان به مشهد، قوچان به درگز، مشهد به سرخس، سبزوار به اسفراین و آزادراه شهید شوشتری وجود دارد.

مه غلیظ و محدودیت دید در ۷ محور اصلی خراسان رضوی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در ورودی مشهد از سمت آزادراه شهید شوشتری و محور چناران به مشهد پرحجم و در سایر محورها سبک و روان است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه لغزندگی در محورهای خراسان رضوی وجود ندارد از پدیده مه گرفتگی در هفت محور اصلی خراسان رضوی خبر داد و افزود: امشب مه گرفتگی غلیظ در محور تربت حیدریه به مشهد، دیزباد به مشهد، فریمان به مشهد(سنگ بست تا فرهادگرد)، قوچان به درگز(گردنه تیوان)، مشهد به سرخس(گردنه مزداوند)، سبزوار به اسفراین و آزادراه شهید شوشتری وجود دارد.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های گشتی پلیس راه در مسیرهای مه گرفته و روشن کردن آتش توسط آنها برای هشدار به رانندگان، گفت: شهروندان حتی الامکان از سفر در این محورها خودداری کنند و در صورتی که واقعا مجبور به سفر هستند حتما با فلاشر(جفت راهنما) روشن و نور پایین چراغ‌های خودرو حرکت کنند و با آغشته کردن چراغ‌های جلوی خودرو به گریس، دید خود را در جاده افزایش دهند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و نیز توجه به فاصله طولی مناسب حرکت کنند و در مسیرهایی که مه غلیظ باعث محدودیت دید می‌شود، حتما با فلاشر روشن در منتهی الیه راست جاده توقف کنند و بعد از برطرف شدن مه به مسیر خود ادامه دهند.

امیدوار ادامه داد: از صبح امروز ۴ فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی رخ داده که در نتیجه آن، ۶ نفر مجروح شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان