//
کدخبر: ۲۲۶۸۹۶ //

خسارت‌دیدگان از اقدامات آشوبگران شکایت کنند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از خسارت‌دیدگان اقدامات اخیر آشوبگران خواست تا با مراجعه به دادسرا و مراجع قضایی استان طرح شکایت کنند.

خسارت‌دیدگان از اقدامات آشوبگران شکایت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی با اشاره به وقوع حوادث تلخ چند روز اخیر کشور و استان، اظهار داشت: هرچند که اعتراض‌های مردم نسبت به تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین در بستری آرام درحال انجام بود، اما عده‌ای اغتشاشگر در دل اعتراض‌های آرام مردم نفوذ کرده و آشوب کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: این افراد به تعبیر مقام معظم رهبری اشرار هستند و از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خط می‌گرفتند و در اقداماتی نابخردانه دست به تخریب گسترده اموال عمومی و خصوصی مردم زدند.

دادستان کرمانشاه بابیان اینکه مسؤولان استانی در حال برآورد میزان خسارت وارده توسط این اشرار و آشوبگران هستند، تصریح کرد: در این رابطه، از افرادی که در اقدامات آشوبگران دچار آسیب جسمانی و یا خسارت به اموال شده‌اند، می‌خواهیم تا با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب استان نسبت به ثبت شکایت خویش با ارائه مستندات اقدام کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: با ثبت شکایت افراد خسارت دیده، مرتکبین این جنایت نابخشودنی که توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی شناسایی شده و یا می‌شوند به مجازات‌های سخت پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.

وی یادآور شد: افراد متضرر با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه واقع در کوچه ثبت می‌توانند نسبت به طرح و ثبت شکایت خود اقدام کنند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مراقبت کامل مسؤولان و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اشاره کرد و افزود: در این رابطه، با سازمان‌های متولی از قبیل مجامع صنفی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان تعزیرات حکومتی همکاری و تعامل کاملی خواهیم داشت تا از هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین جلوگیری کنیم و اقدامات قضایی پیشگیرانه جدی برای تحقق این منظور را در دستور کار داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان