//
کدخبر: ۲۲۶۰۰۹ //
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه:

توسعه کشت های گلخانه ای ضروری است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه توسعه کشت های گلخانه ای را ضروری دانست.

توسعه کشت های گلخانه ای ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس شهرام آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه کشت گلخانه ای از ابتدای سال جاری تاکنون این مدیریت اقدام به صدور ۸۴ مورد پروانه تاسیس گلخانه در سطح ۱۷۲ هزار و ۲۷۵ مترمربع نموده که ۱۱ فقره پرونده تسهیلاتی در سطح ۷۸ هزارو ۵۲۰ مترمربع با مبلغ ۲۶میلیارد و ۸۶۸ میلیون و۳۰۰هزار تومان تسهیلات پرداخت گردیده و ۱۵ فقره پرونده در سطح ۲۶۰۰۰متر مربع با مبلغ تسهیلاتی ۱۲میلیارد و ۱۲۵ میلیون و ۱۰۰هزار تومان جهت عقد قرار داد و پرداخت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

وی اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین سیاست‌های دولت در بخش کشاورزی توسعه گلخانه‌ها است که در این راستا ۳ فقره پرونده با مساحت ۸۲۰۰ متر مربع با ۴میلیارد و ۹۷۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان در میز مشترک مصوب گردیده است و مقدار  واحد ۲۶ گلخانه در سطح ۹۳هزار و ۶۷۰ مترمربع بصورت خود اجرایی و تسهیلات بانکی در حال اجرا است.

آشتاب  در ادامه گفت: تعداد ۱۱ مجتمع گلخانه ای در سطح ۲۶۲ و ۶دهم هکتار توسط این مدیریت شناسایی وتشکیل پرونده گردیده که پروانه تاسیس ۷ مورد آنها در سطح ۱۹۱ و ۶ دهم هکتار صادر گردیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یکی از برنامه‌های مهم بخش کشاورزی را بهره‌برداری مناسب از آب دانست و یادآور شد: توسعه گلخانه‌ ها در این شهرستان با توجه به استفاده بهینه از آب بیش‌ازپیش ضرورت دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان