//
کدخبر: ۲۲۵۲۳۲ //

برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در دانشگاه صنعتی کرمانشاه با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در دانشگاه صنعتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

با همکاری مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان، جشن آغار امامت امام زمان (عج) با سخنرانی دکتر محمد رشیدی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولین و دانشجویان دانشگاه و همچنین مسئولین اداره ورزش و جوانان استان برگزار گردید، دکتر نادری رئیس دفتر ریاست دانشگاه، ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانشجویان، آغاز امامت امام عصر و فرا رسیدن هفته وحدت را گرامی داشت و عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه بارها با برگزاری این چنین مراسمی نشان داده اند، آمادگی همکاری با هر نهاد و ارگانی را در جهت فعالیت های فرهنگی و مذهبی را دارند.

 

photo_2019-11-10_23-07-10

photo_2019-11-10_23-11-06

 ایشان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، یادآور شد: همکاری نهاد ها و مراکز آموزشی استان درچنین فعالیت های فرهنگی و مذهبی باعث ایجاد انگیزه در دانشجویان می شود.

 

در ادامه مراسم دکتر محمد رشیدی از اساتید مدعو دانشگاه، ضمن گرامی داشت هفته وحدت و تقدیر از مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، اظهار کرد؛ ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه‌ی اسلامی و همچنین توجه به مناسبت‌های مرتبط با حضرت مهدی(عج) می‌تواند تأثیرات مثبتی در اقشار مختلف جامعه ایجاد کند و موج جدیدی از امید در دل مردم خداجوی به وجود آورد.

ایشان در پایان سخنان خود از دانشجویان دانشگاه خواست با برگزاری و حضور در این گونه جشن های مذهبی با آرمان های امام عصر (عج) تجدید میثاق کنند و باعث ترویج فرهنگ مهدویت شوند.

 گفتنی است؛ ادامه مراسم با اجرای استند آپ کمدی، مسابقه و مولودی خوانی مداح اهل بیت همراه بود در پایان این مراسم نیز به قید قرعه به ده نفر از دانشجویان اردوی رایگان جمکران و قم هدیه داده شد.

photo_2019-11-10_23-07-20

photo_2019-11-10_23-07-16

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان