//
کدخبر: ۱۸۲۱۷۱ //

رئیس اداره ورزش و جوانان مهرستان معرفی شد

طی مراسمی عبدالصمد ناظری به عنوان جوان‌ترین رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مهرستان معرفی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهرستان معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر امروز طی مراسمی و به مناسبت گرامیداشت هفته جوان آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهرستان با حضور معاونت مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، فرماندار مهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی و مسئولین هیئت های ورزشی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امیدواریم با ورود نیروی تازه نفس در این اداره شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در این زمینه مهم باشیم.

وی افزود: اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان و تعامل با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات، بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرستان و تعامل با پیشکسوتان و ورزشکاران ، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی از جمله خواسته های ما از رئیس جدید این مجموعه است.

در این آیین عبدالصمد ناظری به عنوان جوان‌ترین رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مهرستان معرفی و از خدمات برکت سپاهی سرپرست سابق این اداره قدردانی شد.

گفتنی است، عضو مجمع سازمانهای مردم نهاد استان، عضو مجمع ملی جوانان کشور، دبیر سازمان مردم نهاد نشاط آوران جوان مکران و از جوانان فعال حوزه ورزش و اجتماعی از جمله فعالیت های عبدالصمد ناظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهرستان می توان اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان