//
کدخبر: ۲۲۵۱۲۲ //

دشمن آرزوی تجاوز به خاک ایران را به گور خواهد برد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

دشمن آرزوی تجاوز به خاک ایران را به گور خواهد برد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر "فرهاد آریان فر" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان وفادار ولایت چه در ارتش، چه نیروی انتظامی و چه سپاه و بسیج همگی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز در عالیترین سطح آمادگی قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک کوچکترین اقدام دشمن علیه امنیت ملی کشور با پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی جان نثاران ولایت در این نیروها پاسخ داده خواهد شد.

امیر آریانفر تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند اگر دشمن یک سیلی بزند 10 سیلی پاسخ دریافت می کند سخنی کاملا صحیح و به جاست چرا که امروز توان دفاعی کشور در سطح بسیار مناسب و خارج از فهم و درک دشمنان قرار دارد.

مقام ارشد ارتش در غرب کشور، همچنین با تقدیر از تلاش ها، زحمات و رشادت های نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، گفت: امروز پلیس به ملجاء امید مردم جامعه تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی میان اقشار مختلف برخوردار است.

وی، امنیت موجود در استان کرمانشاه را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این امنیت آفرینی در زمان اربعین حسینی (ع) به خوبی مشاهده شد و همه دیدند که پلیس چگونه شبانه روز پای کار بود تا زوار بدون هیچ مشکلی در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.

امیر آریانفر در پایان، با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در کرمانشاه، وی را از دلسوزترین و در عین حال شجاع ترین فرماندهان نظامی معرفی کرد که دریایت و تدبر وی می تواند امنیت موجود در استان را به شکل قابل ملاحضه ای ارتقاء ببخشد.

پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار پلیس را حافظ جان، مال و ناموس مردم معرفی کرد و گفت: زمانی خستگی کار از تن ما بیرون خواهد شد که لبخند رضایت را بر لبان مردم ببنیم.

سردار "علی اکبر جاویدان" با بیان اینکه نیروی انتظامی هدفی جز آسایش و امنیت برای مردم ندارد، افزود: همه کارکنان پلیس برای تحقق این مهم مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی در حال تلاش هستند.

وی گفت: خوشبختانه با هماهنگی خوبی که امروز میان پلیس و دستگاه های مختلف از جمله دستگاه قضائی وجود دارد، مجرمان از کوچکترین امنیتی برخوردار نیستند و به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گفتار و به سزای عملشان می رسند که این موضوع در استان کرمانشاه نیز به خوبی دیده می شود.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از تلاش کارکنان ارتش که در راستای خدمات رسانی به مردم انجام می شود، گفت: ارتشیان دلاور توانسته اند به خوبی شعار "ارتش فدای ملت" را محقق و خاطره بسیار خوبی از خود در اذهان به جا بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان