//
کدخبر: ۲۲۴۶۶۳ //

مفاخر علمی و فرهنگی به جوانان معرفی شوند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور الگوسازی و شناساندن شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی نیازمند معرفی هر چه مناسب آنان در بطن جامعه به‌ویژه جوانان هستیم.

مفاخر علمی و فرهنگی به جوانان معرفی شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود پزشکیان شامگاه امروز در آئین نکوداشت «دکتر محمد برزگر جلالی» که در سالن همایش فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برای الگوسازی چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی نیازمند معرفی هر چه مناسب آنان در بطن جامعه به‌ویژه نسل جدید انقلاب است.

وی افزود: شناساندن هر چه مناسب مفاخر علمی و فرهنگی در بطن جامعه می‌تواند منشاء خیر و برکت‌های زیادی برای کشور شده و عاملی برای عبور از تنگناها و مشکلات کنونی شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر یادآور شد: ارزش فعالیت‌های علمی و فرهنگی افراد زمانی بیش‌تر از سایر زمان‌ها خواهد شد که هرگونه فعالیتی صادقانه و تنها در مسیر خدمتگزاری به کشور انجام گردیده و با وجود امکان حضور در کشورهای پیشرفته، ماندن در وطن و خدمت به هموطنان خود را در اولویت قرار داد.

پزشکیان تصریح کرد: جاری ساختن رویکرد قدردانی از علما، نخبگان و پژوهشگران انگیزه مضاعفی برای ادامه فعالیت آنان و الگوسازی برای جوانان و علاقه‌مندان برای طی مدارج علمی خواهد شد.

مراسم تکریم‌ها به الگوسازی منتهی شوند

معاون بنیاد ملی نخبگان نیز در این آئین اظهار کرد: مراسم تکریم چنانچه به الگوسازی منجر نشود از آنچه که در برگزاری مراسم‌های این چنینی به دنبال آن هستیم، فاصله خواهیم گرفت.

شاه رضایی ادامه داد: برگزاری مراسم تکریم باید با رویکرد الگوسازی همراه شود و صرفا به برگزاری مراسمی تحت عنوان تجلیل کفایت نشود.

وی در ادامه با قرائت ارج نامه رئیس بنیاد ملی نخبگان، «محمد برزگر جلالی» را در علم و اخلاق و ایمان به‌عنوان الگو معرفی کرده و از چند دهه تلاش‌ وی در تألیف، تدوین کتاب‌ و مقالاتی که در مراکز بین‌المللی نیز مورد استناد است، قدردانی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان