//
کدخبر: ۲۲۴۲۸۹ //

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه / هم وطنان سفر خود را به فردا موکول کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه فوق سنگین است و هم وطنان سفر خود را به روزهای دیگر موکول کنند.

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه / هم وطنان سفر خود را به فردا موکول کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز و شهرهای عبوری این محور فوق سنگین است و شاهد پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف این محور هستیم.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در برخی نواحی و شهرهای عبوری این محور نیز با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و خودروها بدون گره و یا پس زدگی بار ترافیکی از این محورها عبور می‌کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از آغاز مسافرت با استعلام وضعیت راهها و اطمینان از نبود بار ترافیکی وارد محورها شوند و با مدیریت زمان سفر زمان مسافرت خود در هنگام آغاز و بازگشت مدیریت کنند.

وی اذعان کرد: هموطنانی که تاکنون اقدام به آغاز سفر نکردند دسفر خود را به روز آینده موکول کنند زیرا با ورود به محورها با ترافیک های سنگین مواجه شده و چندین برابر زمان معمول باید برای رسیدن به مقصد زمان صرف کنند.

محبی بیان کرد: هموطنانی که در محورها هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب،با شکیبایی صبر و حوصله رانندگی کرده و با عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و..  همچنین عدم عبور از شانه های خاکی، رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان همان رقم بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان