//
کدخبر: ۹۹۵۱۳ //
رئیس پلیس راه ویژه شرق تهران خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر از شمال به جنوب محور هراز و دیگر محورهای شرقی شاهد ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهر تهران هستیم که این ترافیک در موقع ورود به آزادراه تهران ـ پردیس و جاجرود با پس‌زدگی همراه است.

ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های شرقی تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: در حال حاضر از شمال به جنوب محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین سمت شهر تهران هستیم و این ترافیک در موقع ورود به آزادراه تهران ـ پردیس و جاجرود با پس‌زدگی همراه است که به مرور در حال گذر از این مناطق هستند و به صورت مقطعی گیت‌های آزادراه برای تخلیه بار ترافیکی بر روی رانندگان بازگشایی می‌شود.

وی بیان کرد: آمد و شد از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه‌سنگین است و به مرور خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در بزرگراه حرم به حرم و محور امام رضا (ع) نیز نیمه‌سنگین است، گفت: خوشبختانه حادثه در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده اما مسافران باید توجه داشته باشند که مدیریت زمان سفر را در اولویت برنامه بازگشت و آغاز سفر خود قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل این فرماندهی با آمادگی صد درصدی و با استفاده از اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در سطح محورها حضور فعال دارند و با خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد جدی خواهند کرد.

محبی ادامه داد: به همین دلیل توصیه می‌شود، رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز، سرعت، سبقت و انحراف به چپ پرهیز کرده و در صورت برخورد با ترافیک‌های مقطعی با حفظ آرامش و شکیبایی و حفظ حقوق شهروندی رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه مسافران از فردا صبح با مدیریت زمان سفر بازگشت خود را آغاز کنند، گفت: مسافران در هنگام بازگشت هر دو ساعت یک بار اقدام به ۱۵ دقیقه استراحت کند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند زیرا به دلیل بیشترین آمار تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: رانندگان استراحت در میانه مسیر را اولویت قرار داده و بدانند مسیر نیز جزئی از سفر است و زمان ترافیک‌های مقطعی را در برنامه‌ریزی خود قرار دهند و با سرعت زیاد قصد کاهش زمان سفر را نداشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان