تاریخ انتشار: 1397/03/13 10:41
کد خبر: 145500

ترافیک سنگینی در سمت راست آبی ها ایجاد شد

بازیکن فصل گذشته استقلال با حضور خود در این تیم رقابت سختی با دو چهره موثر این تیم دارد.
ترافیک سنگینی در سمت راست آبی ها ایجاد شد

فرشاد محمدی مهر مدافع راست پارس جنوبی با یک فصل درخشش در لیگ برتر موفق شد نظر شفر را جلب کند تا استقلالی ها به سراغ این بازیکن رفته و با او برای فصل آینده قرارداد امضا کنند.

 

این مدافع راست در شرایطی به استقلال پیوست که آبی ها در پست او خسرو حیدری و وریا غفوری را دارد و با حضور این سه بازیکن ترافیک سنگینی در سمت راست آبی ها به وجود می آید.

 

وریا غفوری بازیکنی است که سرمربی آبی ها بارها به حفظ او تاکید کرده است و از سوی دیگر خسرو حیدری نیز با استقلال قرارداد دارد و احتمال جدایی او بسیار اندک است تا به این ترتیب گزینه تعدیل نیرو در سمت راست استقلال منتفی باشد.

 

انگیزه اصلی شفر از جذب این بازیکن اما حضور این بازیکن در دیدارهای پرتعدادی است که حیدری و غفوری طی فصل از دست می دهند. حیدری در سال های پایانی فوتبال خود حضور دارد و شفر به خوبی می داند که نمی توان روی او برای 50 بازی سنگین یک فصل طولانی حساب باز کرد و از سوی دیگر وریا غفوری نیز بازیکنی دو پسته است که فصل گذشته نیز در هفته های پر فشار لیگ، چند مسابقه را از دست داد و البته این احتمال وجود دارد که شفر روی او برای خط حمله نیز حساب باز کرده باشد.

 

همچنین محمدی مهر شرایط سنی مناسبی دارد و با توجه به قرارداد سه ساله می تواند در صورت موفقیت در فصل جاری در دیدارهایی که شفر به او اعتماد می کند با توجه به سال های پایانی دو چهره دیگر، مهره ای مناسب برای سال های پیش رو باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gxvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که قرار بود دومین خرید استقلالی ها باشد!