//
کدخبر: ۲۲۳۶۰۴ //
قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران:

‍ مشکلی در تامین گندم مورد نیاز کشور وجود ندارد

قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بازدید نمود .

‍ مشکلی در تامین گندم مورد نیاز کشور وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسن حنان قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران  در بازدید از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول ماه شادی و سرور اهل بیت ، گفت : دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید و مشکلی در تامین نان  مورد نیاز مردم وجود ندارد .  

قائم مقام مدیر عامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی دولتی ایران اظهار داشت  :  یک میلیون و 700 هزار تن گندم خرید داخل در شش ماهه اول سال برای متعادل کردن موجودی استان‌ها در کشور حمل و جابه‌جا شده است و در واقع برنامه حمل گندم در کشور برای ایجاد تعادل موجودی استان‌ها بر اساس برنامه‌های حمل شرکت در حال اجرا است .  

حسن حنان با تقدیر از اقدامات مدیر کل و کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : در فصل زراعی گذشته بیش از 8 میلیون تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد که از این میزان سهم استان کرمانشاه 546 هزار تن بود و استان کرمانشاه توانست به رتبه پنجم کشور در خرید تضمینی گندم دست پیدا کند .  

وی با اشاره به پرداخت 25 هزار میلیارد تومان، یارانه آرد و نان در سال توسط دولت ، افزود : برخورد با متخلفین و بستن تمامی روزنه های فساد از اولیتهای اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است و تمامی همکاران ما در ادارات کل غله استانها نیز می بایستی همواره به این موضوع توجه ویژه داشته باشند .  

در ادامه ماشااله ارویسی ، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه  نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه را در حوزه های مختلف از جمله اداری مالی ، خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی ، مراکز ذخیره سازی ، کارخانه های آرد سازی ، واحدهای خبازی و حمل گندم به ایشان ارائه نمود و افزود : بر اساس برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال تا کنون بیش از  216 هزار تن گندم از کرمانشاه به سایر استانها حمل گردیده است و این روند همچنان ادامه دارد .  

همچنین رئیس انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان نیز به بیان مشکلات کارخانه های آرد استان پرداخت و پیشنهاداتی را جهت بهبود وضعیت آرد کشور ارائه نمود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان