//
کدخبر: ۲۲۳۰۷۵ //

نمایشگاه همه واقف باشیم در کرمانشاه افتتاح شد/تخصیص هزار بن به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید کتاب از نمایشگاه

نمایشگاه موقوفات، بقاع متبرکه و دست آوردهای‌ اداره کل اوقاف استان کرمانشاه عصر امروز همزمان با پنجمین روز از دهه وقف و با حضور مدیرکل اوقاف استان و مسئولین در محل امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان افتتاح شد.

نمایشگاه همه واقف باشیم در کرمانشاه افتتاح شد/تخصیص هزار بن به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید کتاب از نمایشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 نمایشگاه معرفی موقوفات، بقاع متبرکه و دست آوردها و اقدامات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه عصر امروز با حضور مدیرکل اوقاف استان، مسئولین و اصحاب وقف و بقاع متبرکه در محل امامزاده ابراهیم علیه السلام طاقبستان افتتاح شد.

حجت الاسلام محمد صالحی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه یکی از اقدامات و برنامه های دهه وقف می باشد و اداره کل اوقاف استان نیز در این راستا اقدام به برپایی نمایشگاه از هشتم تا چهاردهم آبانماه با هدف معرفی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان‌ و همچنین اقدامات صورت گرفته ازابتدای سال تا کنون نموده است.

وی افزود: این نمایشگاه دارای غرفه های حجاب، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه عرضه محصولات فرهنگی می باشد که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا اذان مغرب در خدمت مراجعین محترم می باشد.

مدیرکل اوقاف استان از توزیع هزار بن خرید کتاب به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: به منظور خدمت رسانی به همشهریان عزیز این اداره کل اقدام به توزیع هزار بن ۵۰۰ هزار ریالی جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفه شیخ عبدالاحد کرکوکی کرده است که دارندگان این بن ها می توانند همه روزه تا پایان نمایشگاه اقدام به خرید کتب موجود در نمایشگاه نمایند

photo_2019-10-30_22-15-36

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان