//
کدخبر: ۲۱۹۲۶۱ //

راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت: اتاق اصناف قم جلسات متعددی با فعالان و متخصصان فضای مجازی برگزار و راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید ابراهیم صحفی اظهار داشت: با توجه به رونق کسب‌وکارهای مجازی،لزوم حضور واحدهای صنفی قانونمند و دارای پروانه کسب معتبر به‌شدت احساس می‌شود.

وی افزود: اصناف، بازاریان و واحدهای صنفی مورد اعتماد مردم در فضای مجازی حضوری فعال داشته باشند تا علاوه بر توسعه کسب‌وکار از سوءاستفاده کنندگان و فروشندگان کالاهای تقلبی و قاچاق و غیراستاندارد جلوگیری به عمل آید و مشتریان از واحدهای صنفی مورد اعتماد در فضای مجازی خرید خود را انجام دهند .

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم بیان کرد: فضای مجازی فرصت است نه تهدید و باید فعالان حوزه بازار به فضای مجازی به‌عنوان فرصت جهت توسعه کسب‌وکار و افزایش فروش و درآمد بنگرند و در این بستر کالا و خدماتشان را به بهترین صورت عرضه نمایند و با رعایت اصول مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتریان از این بستر استفاده کند .

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف استان قم عنوان کرد:اتاق اصناف قم جلسات متعددی با فعالان و متخصصان حوزه فضای مجازی برگزار و راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری واحدهای صنفی قانونمند بتوانیم قدم‌های مثبت و مؤثری در این مسیر برداریم.

صحفی تصریح کرد:باید با آماده‌سازی بستر و ایجاد امکانات و ساخت اپلیکشین و سایت در حوزه‌های مختلف و با نظارت عالی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش و بازرسی و نظارت اصناف شاهد بازاری پررونق و مطلوب و مورد اعتماد همشهریان عزیز و عاری از هرگونه تخلف و گران‌فروشی در شهر کریمه اهل‌بیت (س) باشیم .

وی ادامه داد:لازمه رونق تولید رونق بازار است و هر واحد تولیدی جهت دوام و استمرار فعالیت خود نیاز به ایجاد بازاری مناسب جهت عرضه و فروش محصولات و تأمین نقدینگی است که این امر مهم توسط اصناف و فعالان بزرگ حوزه بازار انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید ملی با ایجاد بستری مناسب در فضای مجازی می‌توان گام بلندی درراه رونق تولید و ایجاد کسب‌وکارهای جدید انجام داد تا مصرف‌کنندگان با اطمینان خاطر از واحدهای صنفی معتبر و شناخته‌شده در فضای مجازی خرید نمایند و در صورت بروز اختلاف یا ایراد و اشکال کالا و خدمات موضوع سریعاً از سوی اتاق اصناف قابل‌پیگیری و حل‌وفصل باشد .

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف استان قم خاطرنشان کرد:حضور فعال واحدهای صنفی قانونمند به دلیل عرضه کالای باکیفیت و باقیمت مناسب  سبب کاهش تخلفات در فضای مجازی و تنگ شدن عرصه بر افراد سودجو و متخلف که در فضای مجازی انواع تخلفات ازجمله گران‌فروشی ، عدم صدور فاکتور و فروش کالای قاچاق و غیراستاندارد را عرضه می‌کنند خواهد شد و امیدواریم که اصناف و بازاریان با جدیت پیگیر حضور در عرصه کسب‌وکار در فضای مجازی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان