//
کدخبر: ۲۱۹۰۸۸ //

استاندار آذربایجان شرقی: آذربایجان شرقی از لحاظ منابع مالی هیچ مشکلی ندارد

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های توسعه، این استان را فاقد هرگونه مشکل از لحاظ تأمین منابع مالی دانست.

استاندار آذربایجان شرقی: آذربایجان شرقی از لحاظ منابع مالی هیچ مشکلی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا پورمحمدی، امروز در سفر یک روزه به بناب در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی این شهرستان، موقعیت ممتاز شهرستان بناب در حوزه های مختلف را گوشزد کرد و اظهار داشت: شهرستان بناب با دارا بودن موقعیت ویژه در استان آذربایجان شرقی، ظرفیت گسترده ای برای توسعه دارد.

وی به برندهای خاص شهرستان بناب اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان بناب مردم تلاشگر و غیرتمندی دارد و وجود برندهایی مثل کباب بناب و معروف شدن بناب به شهر دوچرخه ایران، نشانگر این ادعاست.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با انتقاد از تعلل در اجرای برخی پروژه های عمرانی این شهرستان عنوان کرد: افکار عمومی تعلل یک پروژه عمرانی شهری به مدت ۱۰ سال را قبول نمی کنند و مسئولان باید برای اتمام این پروژه تدبیری بیندیشند.

پورمحمدی با اشاره به فعالیت شهرک صنعتی بناب ادامه داد: با توجه به رفع موانع برای توسعه شهرک صنعتی این شهرستان و همچنین فراهم بودن سایر زیرساخت های توسعه اقتصادی، شهرستان بناب باید بیش از گذشته در مدار توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیج مشکلی از لحاظ منبع مالی در استان آذربایجان شرقی نداریم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران، علیرغم تهدیدات استکبار جهانی، با استعانت از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های مقاومتی، راه پیشرفت و توسعه را در پیش گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان