//
کدخبر: ۱۹۷۴۱۸ //
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش:

سامانه‌های دفاعی کشور بسیار خوب است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: پهپاد آمریکایی توسط موشک‌های داخلی مورد هدف قرار گرفت که توسط نیروهای هوا فضای سپاه ساخته شده بود.

سامانه‌های دفاعی کشور بسیار خوب است
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد رضا پوردستان در مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم مهدی ثامنی اظهار کرد: این مجلس معنوی با حضور شهید مدافع حرم مزین شده که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را تقدیم اسلام کرد.  ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت هستند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید کردند.

وی یادآور شد: مردم کوفه طی ۱۸هزار نامه که به امام حسین(ع) ارسال و ایشان را به کوفه دعوت کردند، ولی در نهایت خود و ۷۲ تن از یارانش در روز عاشورا باقی ماند. حرکت امام حسین (ع) در کربلا الگوسازی بود؛ چر که جوانان ایران اسلامی با تمام وجود در خدمت ولایت و رهبری بوده و هستند و در مقابل تمام سختی‌ها ایستادگی کردند و با تمام وجود از مرزهای کشور، ولایت و رهبری دفاع کردند و در این مسیر موفق بودیم  و بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی استکبار جهانی با ایران دین اسلام است، انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، مقاومت را با خود به ارمغان آورد. دشمن زمانی به خود آمد و دید که ایران در حال تبدیل شدن به  ابرقدرت در منطقه است که طرح خاورمیانه جدید را کلید زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: داعش ویروس استکبار جهانی بود که روز به روز از طرف عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل در حال تقویت شدن بود، داعش مسوول اجرای خاورمیانه جدید بود ولی جوانان غیور مدافع حرم در مقابل داعش ایستادگی کردند و آن‌ها را از پا درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم از مسائل مادی و دنیوی گذاشتند تا نقشه‌های استکبار جهانی در خصوص خاورمیانه جدید  اجرایی نشود.

وی یاد اور شد: سامانه‌های دفاعی کشور بسیار خوب است، پهپاد امریکایی توسط موشک‌های داخلی مورد هدف قرار گرفت که توسط نیروهای هوا فضای سپاه ساخته شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان