//
کدخبر: ۲۱۸۶۳۸ //
با برگزاری مراسمی ویژه؛

هفته ملی کودک در سرپل ذهاب، رنگ و بوی عاشورایی گرفت

مراسم هفته ملی کودک در مرکز کانون پرورش فکری سرپل ذهاب، با اجرای برنامه هایی عاشورایی و با حضور مسئولان مختلف این شهرستان برگزار شد.

هفته ملی کودک در سرپل ذهاب، رنگ و بوی عاشورایی گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای کانون پرورش فکری سرپل ذهاب، آرزوهای خود را در قالب پیام های عاشورایی نوشتند و همراه با بادکنک ها به آسمان فرستادند.

بر همین اساس، مراسم روز جهانی کودک، صبح امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸، با عنوان "پرواز خیال" و با حضور دانش آموزان، مهدهای کودک، مسئولان،... و به میزبانی مرکز کانون پرورش فکری سرپل ذهاب برگزار شد.

مراسم با قرائت کلام ا... مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد سپس، "محبت جمالی نیا"، فرماندار سرپل ذهاب، به مناسبت هفته ملی کودک به سخنرانی برای کودکان و جوانان پرداخت.

فرماندار سرپل ذهاب با تبریک هفته ملی کودک، گفت: باید کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف روانشناسی و تربیتی در جهت شیوه صحیح رفتار با کودک و ارزش دادن به او در خانواده و جامعه برای والدین، معلمان و ...برگزار شود.

او همچنین افزود: وظیفه ماست که با کمک پدر و مادر، معلمان، مدیران و سایر مسئولان در جهت حفظ آرامش کودکان بکوشیم و لبخند را بر لب های آنها جاری کنیم.

در ادامه برنامه، مربیان مرکز کانون پرورش فکری سرپل ذهاب، چگونگی اجرای مسابقه "پرواز خیال" را تشریح کردند.

قرائت آثار توسط اعضای برگزیده مسابقه ادبی پرواز خیال، به آسمان فرستادن بادکنک های ویژه روزهای اربعین با درج شعار آینده ساختنی است،...از سوی فرماندار و مسئولان در کنار کودکان و با دست های آنان، اجرای مسابقه طناب کشی توسط هیات ورزش های همگانی،... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم ویژه روز جهانی کودک در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان