//
کدخبر: ۲۱۸۴۳۸ //
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

اعضای شورای صنفی آیینه ی منعکس کننده ی مشکلات دانشجویان هستند

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعضای شورای صنفی را آیینه منعکس کننده مشکلات دانشجویان اعلام کرد.


اعضای شورای صنفی آیینه ی منعکس کننده ی مشکلات دانشجویان هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کریمی خو مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سعی ما همواره بر این بوده که خواسته های دانشجویان و اعضای محترم شورای صنفی را که پیگیر مطالبات دانشجویان هستند، حل و فصل نماییم و تمام تلاش خود در این زمینه را به کار خواهیم گرفت. اعضای محترم شورای صنفی آیینه ی منعکس کننده ی مشکلات دانشجویان هستند و تلاش ما بر این است که همواره پیگیر مطالبات و مشکلات این عزیزان باشیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،در گفتگو با خبرنگار مفدا کرمانشاه تصریح کرد: بارها به اعضای محترم شورای صنفی تاکید شده است که فعالیت در حوزه ی صنفی صرفا جنبه ی خدمت گزاری دارد و به این عزیزان توصیه شده که جنبه ی اخلاص در این زمینه را تقویت نمایند. خدمت به دانشجویان خود افتخار بزرگی است، چرا که تمامی اعضای شورای صنفی از پشتوانه ی آراء و اعتماد دانشجویان برخوردار هستند و در انتخابات شورای صنفی با رعایت و در چارچوب  قانون برگزیده شده اند.

وی افزود: دانشجویان اعضای شورای صنفی را به عنوان "خدمت گزار" می بینند و مدیران آن ها را به عنوان "دانشجو" ، که لازمه ی این امر این است که حساسیت و دقت نظر را در هر دو سمت برقرار کرد و این موضوع با دقت نظر و رعایت انصاف است که نتیجه بخش خواهد بود.

کریمی خو در ادامه به فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی جدید پرداخت و خاطر نشان کرد: در مجموعه ی مدیریت امور دانشجویی از چند جهت فعالیت های بسیاری برای دانشجویان نو ورود انجام گرفت که برخی از آن ها جدید و بدیع بود و برخی نیز طبق روال سال های گذشته صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در مسئله ی اسکان دانشجویان، تلاش ما همواره بر این بوده که تمامی دانشجویان دختر و در تمامی مقاطع تحصیلی، در خوابگاه های ملکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اسکان داده شوند که در این زمینه خوشبختانه اسکان این دانشجویان به خوبی صورت گرفته است. در این خصوص پیگیر بحث اسکان دانشجویان بین الملل نیز بوده ایم و طی مذاکرات و تعاملاتی که با امور بین الملل و معاونت آموزشی انجام شده در مراحل نهایی رسیدگی به این موضوع قرار داریم.

کریمی خو افزود:در امر اسکان دانشجویان پسر جدید الورود و دانشجویانی که در مقاطع تحصیلی بالاتر در دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند، نیز اسکان به خوبی انجام شده و برای دانشجویانی که شهریه پرداخت می کنند، با توجه به این موضوع که امکان اسکان در خوابگاه های ملکی میسر نبود، طبق پیگیری های صورت گرفته، این دانشجویان عزیز می توانند در خوابگاه هایی که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند، اسکان داده شوند.

 وی خاطرنشان کرد:خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در تابستان جهت بهبود وضعیت خوابگاه ها صورت پذیرفت، هرچند در موضوع خوابگاه ها هنوز مشکلاتی وجود دارد و با حضور دانشجویان و انتقال به موقع این مشکلات است که این موضوع نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.تلاش ما همواره بر این بوده تا با دانشجویان تعامل خوبی برقرار شود که بازدیدهای مستمر و حضور دکتر غلامی،معاون محترم فرهنگی،دانشجویی و تیم ما در مدیریت امور دانشجویی گویای این امر می باشد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به موضوع تجهیز و تعمیر سلف سرویس مرکزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت و افزود: سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به طور مجهز و با آمادگی کامل هم اکنون در حال خدمات رسانی به دانشجویان گرامی می باشد.

وی ادامه داد: خریداری دستگاه های خرد کن، ترالی، چرخ گوشت، سرخ کن، ظروف چینی و سردخانه، ساخت بوفه دانشجویی، تعمیر سردخانه زیر صفر، تعمیر کلیه راه آب ها و..‌.  نیز از جمله اقداماتی است که به حول و قوه ی الهی، در آغازسال تحصیلی جدید سلف سرویس مرکزی دانشگاه به صورت مجهز و با آمادگی کامل در اختیار دانشجویان قرارگرفته است.

 وی تصریح کرد: در زمینه ی سرویس و ایاب و ذهاب دانشجویان گرامی نیز تدارک سرویس های دانشجویی از خوابگاه ها و یکی دو نقطه از سطح شهر برای مراکز دیده شده است، که مراکز آموزشی، بیمارستان ها و دانشکده ها به خوبی پوشش داده شده اند و با توجه به نیاز هر مرکز و هر مجموعه، اتوبوس های مناسبی جهت ایاب و ذهاب این دانشجویان در نظر گرفته شده است. البته پیگیر تدوین برنامه ای مدون در جهت بهبود خدمات رسانی در این موضوع نیز هستیم.

وی در ادامه به امکانات خوابگاه های دختران اشاره و افزود: خوابگاه های دانشجویی دختران اکثرا از محوطه ی رو باز برخوردار می باشد و دارای امکانات تفریحی اولیه مانند آلاچیق، وسایل ورزشی و دوچرخه می باشد. علاوه بر این در برنامه های مذهبی که از طرف نهاد رهبری و برای خوابگاه های خواهران انجام شده است، تلاش شده است به منظور برپایی نماز جماعت،از امام جماعت و روحانی خانم برای دانشجویان دختر استفاده شود.

حاج سعید کریمی خو در پایان این گفتگو خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دوره ی دانشجویی دوره ی کوتاهی است، ولی این دوره گذرا می باشد.توصیه ی بنده این است که دانشجویان گرامی از این فرصت استفاده ی کافی را ببرند. دوستان خوبی پیدا کنند ودر حوزه ی تحصیل، درغالب تذهیب و هم در زمینه ی ورزش فرمایش رهبر معظم انقلاب را عملی نمایند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان