//
کدخبر: ۲۱۷۷۵۹ //

آیت الله حسینی همدانی: دشمن سعی دارد با ایجاد اختلاف، اربعین را به حاشیه براند

امام جمعه کرج گفت: دشمن دست به دامان اعضای حزب شکست خورده بعث شده اند تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای محور مقاومت توجه دنیا را از حرکت عظیم اربعین منحرف کنند.

آیت الله حسینی همدانی: دشمن سعی دارد با ایجاد اختلاف، اربعین را به حاشیه براند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه بیانات رهبر انقلاب در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار راهبردی و مهم دانست و گفت: رهبر معظک انقلاب بارها در رابطه با حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند و فرمودند که راهبرد صحیح حل این مشکلات توجه به توانمندی های داخلی است.

امام جمعه کرج گفت: مردم ما تا امروز ثابت کرده اند که ملتی مقتدرند و در مقابل هیچ قدرتی غیر از خدا کرنش ندارند و زیر بار ظلم نمی روند و آمریکا و هم پیمامانش بدانند ملت ایران یک قدم از حقوق و منافعش عقب نشینی نخواهد کرد.

حسینی همدانی گفت: چند روزی است عوامل استکبار و دشمنان زخمی از محور مقاومت، مطالبات مردم عراق را  وسیله عقده گشایی خودشان قرار داده اند و بوق های رسانه ای وابسته به رژیم صهیونیستی و سعودی ها سعی دارند با بزرگ نمایی این مطالبات نزاع و درگیری را در منطقه ایجاد کنند.

وی افزود: آن ها گمان می کنند با ایجاد این درگیری ها و سرنگونی دولت فعلی عراق و تحت الشعاع قرار دادن اربعین و شکستن خط مقاومت می توانند به اهداف خود برسند.

امام جمعه کرج گفت: در چند ماه اخیر دشمن با ضربات پی در پی مقاومت در یمن، سوریه، لبنان و عراق رو برو شده و محور مقاومت سنگر به سنگر در حال پیشروی است و هیچ فشاری هم نتوانسته محور مقاومت را متوقف کند بنابراین دست به دامان اعضای حزب شکست خورده بعث شده اند تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای محور مقاومت توجه دنیا را از حرکت عظیم اربعین منحرف کنند.

حسینی همدانی گفت: به فرموده رهبر انقلاب، اربعین دیگر جهانی شده است و این حرکت دشمن موجب باشکوه تر شدن حرکت اربعین خواهد شد و جلوات حسینی امسال چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از تلاش های کارکنان و فرماندهان و به ویژه خانواده های ناجا برای متحمل شدن زحمات متنوع تشکر کرد و نقش نیروی انتظامی را در عرصه های مختلف امنیتی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم دانست و تلاش های ناجا را تامین کننده آبروی نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه ها تصریح کرد: مدتی است نان در استان البرز گران شده است، بنده با صحبتی که با مسؤولین تعزیرات داشتم استدلالی برای این امر داشتند. صحبت بنده این است که اگر بناست نان گران شود باید در تمام کشور گران شود و اینکه در جایی گران شود و در جایی نشود این خوب نیست. 

وی افزود: البته قیمت اجاره ها و هزینه های مناطق مختلف کشور یکسان نیست و مسؤولان باید این موارد را در نظر بگیرند اما درخواست ما این است که تصمیماتی که در این زمینه گرفته می شود با رعایت تمام جوانب و ملاحضات باشد تا از این مسیر عده ای سودجو و فرصت طلب سوء استفاده نکنند.

حسینی همدانی در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس گفت: نماینده مجلس باید زبان گویای مردم و بیان کننده خواسته های آنان باشد. در مجلس ارائه طرح کند و در برخی قوانین که نیاز به اصلاح دارد یا قوانینی لازم است وضع شود فعال باشد.

وی افزود: لازمه انجام این وظایف این است که نماینده حریت و آزادی داشته باشد و خودش را از قبل وامدار عده نکرده باشد تا در مجلس زبانش باز باشد.

امام جمعه کرج ادامه داد: در مواردی دیده می شود برخی افراد را جمع می کنند؛ شام و نهار می‌دهند در آن جلسات از افراد خواسته می شود که برای شخصی رای جمع کنند. این روش ها روش اسلامی نیست و توهین به شعور مردم است. مردم مصالح و مفاسد خود را خوب تشخیص می دهند.

امام جمعه کرج ضمن اینکه از کاندیداها خواست مردم را آزاد بگذارند و برای رای دادن آن ها را در رودربایستی اخلاقی قرار ندهند تاکید کرد: افراد شرکت کننده در انتخابات مجلس افراد ناشناخته ای نیستند و مردم می توانند به سوابق، موضع گیری‌ها، تصمیمات و روابط آن ها مراجعه کنند و سابقه کاندیدا را لحاظ کنند و ببینید در مسؤولیت های سابق تا چه حد پیگیر مطالبات مردم بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان