//
کدخبر: ۲۱۷۳۶۷ //

‍ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به عنوان مرکز پایلوت طرح EBM انتخاب شد

طرح EBM استفاده از بهترین ودقیق ترین شواهد موجود( نتایج مقالات ،کتب ،مهارتهای کلینیکی و....) برای تصمیم گیری درمورد مراقبت از بیماران است.

‍ مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به عنوان مرکز پایلوت طرح  EBM انتخاب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ایزدی رئیس مرکزآموزش مداوم پزشکی اظهار داشت: همکاری اعضای هیئت علمی در بیمارستان امام خمینی (ره) با این طرح و علاقه و پتانسیلی که در این مرکز وجود دارد قابل تقدیراست.

دکتر ایزدی افزود: سابقه EBM در دانشگاه 10 ساله است وتاثیر فراوانی در نحوه درمان بیماران دارد.

 دکترنجفی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه هم گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طرح کتابدار بالینی و همچنین مرکز مرور سیستماتیک  به عنوان پایلوت انتخاب شد.

معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه تصریح کرد: طرح EBM جهت پویایی در بخش ها و در میان دانشجویان بسیار اهمیت دارد.

دکتر نجفی بیان داشت: تصمیم بر این شد که به جای راه اندازی یک مرکز EBM ابتدا مرکز امام خمینی (ره ) به عنوان پایلوت انتخاب شود ، سپس در مراکز دیگر و درصورت رفع نواقص ، یک مرکز راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: زیر ساختهای لازم برای این طرح مثل تجهیزات و نیروی انسانی باید تقویت شود و البته به تجهیزات خاصی نیاز نیست و این افکار و اذهان هستند که می بایست تغییر یابند تا نتایج مثبتی در این زمینه حاصل گردد.

در ادامه دکتراختیاری مدیر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) هم گفت: از اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) برای این طرح انتخاب شده جای تقدیر وتشکر دارد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد این است که ما در بحث اجرای این طرح نیاز به حمایت ازسوی دانشگاه داریم وامیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان