//
کدخبر: ۲۱۶۷۹۱ //

پالایشگاه کرمانشاه، میزبان جامعه قرآنی استان

شرکت پالایش نفت کرمانشاه میزبان جامعه قرآنی کارگران و فعالین عرصه کار، تلاش و تولید استان شد.

پالایشگاه کرمانشاه، میزبان جامعه قرآنی استان
به گزارش فرتاک نیوز،

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم) ویژه جامعه کار، تلاش و تولید و تعاون استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر شرکت پالایش نفت کرمانشاه برگزار شد.

 محمدرضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با بیان این مطلب گفت:نفرات برتر چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی، ویژه جامعه کار، تلاش، تولید و تعاون استان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم معرفی شدند.

 وی افزود:آیین اختتامیه این مسابقات باحضور سهراب براندیشه رئیس هیأت مدیره و هوشنگ دامیار عضو هیأت مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه،حسن عزیزی مدیر کل و حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی معاونت فرهنگی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان  در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد، و نفرات برتر در ۲ بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

امامی نیا ادامه داد: شرکت پالایش نفت کرمانشاه یک مجموعه صنعتی بخش خصوصی است اما مدیران شرکت همواره توجه خاصی به مسائل و مباحث فرهنگی داشته و اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی جزء اولویت های اصلی شرکت می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه کرمانشاه در پایان گفت: برگزاری مسابقات قرآنی تنها یکی از برنامه های تدوین شده فرهنگی با مدیریت بخش خصوصی در این شرکت می باشد و در آینده نیز مناسبات های مختلف مذهبی و ملی با حمایت همه جانبه شرکت پالایش نفت کرمانشاه تداوم خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان