//
کدخبر: ۱۷۶۹۷۲ //

تشکیل کمیته بحران سیل احتمالی در پالایشگاه کرمانشاه

نیروهای امدادی و عملیاتی پالایشگاه کرمانشاه برای مقابله با سیل احتمالی آماده باش کامل هستند.

تشکیل کمیته بحران سیل احتمالی در پالایشگاه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از برگزاری جلسه کمیته بحران سیل در پالایشگاه خبر داد.

محمدرضا امامی نیا با اشاره به نتایج برگزاری این جلسه، گفت: به‌دلیل همجواری پالایشگاه کرمانشاه با رودخانه قره سو، این شرکت یکی از کانونهای اصلی بحران در سیل احتمالی خواهد بود لذا اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در دستور کار مدیریت این شرکت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این جلسه 15 مصوبه مهم در راستای حفاظت و حراست از تاسیسات مهم و زیربنایی شرکت پالایش نفت کرمانشاه صورت گرفت که از صبح روز 10 فروردین با فعالیت یکپارچه و چشمگیر پرسنل تلاشگر این شرکت به مرحله اجرا درآمدند.

امامی نیا با تاکید بر لغو مرخصی کلیه پرسنل عملیاتی پالایشگاه کرمانشاه تا پایان بحران سیل احتمالی، گفت:

تمام تلاش مدیریت و پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه ضمن حفظ تولید روزانه بر این است که باوجودهمجواری  شرکت با رودخانه قره سو، آسیبی به مخازن و تاسیسات زیربنایی پالایشگاه وارد نشود لذا کلیه اقدامات پیشگیرانه برای انجام این مهم صورت گرفته است.

امامی نیا خاطرنشان کرد: پیش از این و طی سالیان اخیر دیوار سنگ چین حائل بین رودخانه قره سو و پالایشگاه کرمانشاه چیده شده که این دیوار می تواند تا حد قابل توجهی مانع ورود سیلابهای احتمالی به شرکت پالایش نفت کرمانشاه شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه همچینن از تدابیر هوشمندانه مجموعه استانداری و ستاد بحران استان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان