//
کدخبر: ۲۱۶۴۷۹ //

آمادگی نخبگان قرآنی کرمانشاه برای حضور در رقابتهای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری

نخبگان قرآنی کرمانشاه برای حضور در رقابتهای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری آمادگی لازم را دارند.

آمادگی نخبگان قرآنی کرمانشاه برای حضور در رقابتهای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه؛ مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم به ترتیب در رشته‌های هم‌سرایی و هم‌خوانی، اذان و دعاخوانی، ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و قرائت در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.

در این مسابقات 354 شرکت‌کننده شامل 216 نفر از بانوان و 148 نفر از آقایان از همه استان‌های کشور حضور دارند، کار داوری مسابقات را نیز 57 داور مرد و 25 داور زن بر عهده دارند.

با اعلام زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله کشوری ولیست نهایی راه یافتگان به این دوره از مسابقات ۹ نماینده ومتسابق کرمانشاهی در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام امین صیدی (رشته حفظ ده جزء)، بهاره پانیاز(رشته ترتیل )، فائزه چراغی(رشته حفظ کل قرآن کریم)، مهر انگیز امیری( حفظ بیست جزء)، طاهره مرادی (رشته حفظ ده جزء)،ثمین کرم ،فرنوش زنگیشه ای ،راضیه فرجی و لیلا رضوانی در رشته قرائت تحقیق به

مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم به رقابت با دیگر راه یافتگان کشوری خواهتد پرداخت.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها که هر ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود، پس از ثبت نام، مراحل شهرستانی و استانی آن برپا شده و سپس برترین‌ها راهی مرحله اول بخش کشوری به میزبانی شهر قم شدند. این مرحه مردادماه برپا شد و حال برترین‌ها راهی شهر اصفهان شده تا در بخش نهایی شرکت کنند. این رقابت‌ها از امروز ۶ مهر ماه تا ۱۹ مهرماه در دو بخش هفته اول آقایان و هفته دوم بانوان در رشته‌های مختلف برپا خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان