//
کدخبر: ۲۱۶۲۳۷ //

امام جمعه کرمانشاه: باید امید به بیگانگان به‌طور کامل قطع شود

امام جمعه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید امید به بیگانگان به‌طور کامل قطع شود گفت: ما باید به خودمان متکی باشم و این خط اسلام، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه کرمانشاه: باید امید به بیگانگان به‌طور کامل قطع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود اظهار داشت: دفاع مقدس باید همیشه زنده و محفوظ بماند زیرا که در هشت سال دفاع مقدس جوانان رشید و برومند خون خود را نثار این مرز و بوم کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هفتاد کشور با ایران می‌جنگید اما ایران یک وجب از خاک، فرهنگ، عقل، اعتقاد و شخصیت خود را به دشمنان نداد عنوان کرد: جمهوری اسلامی، جمهوری عزت است لذا مردم ایران با تمام وجود باید آن را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ جمهوری اسلامی ضروری و مهم است خاطرنشان کرد: در طی چهل سال گذشته، کشور ایران سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و پشتوانه این انقلاب توکل بر خداست. 

علما به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور ایران از ایستادگی و مقاومت نتیجه گرفته است اشاره و بیان کرد: پنجاه سال گذشته امام راحل(ره)، رئیس‌جمهور آمریکا  را مورد خطاب قرار داده بود و با مقاومت و ایستادگی بر تمام دشمنان انقلاب پیروز شد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کشور ایران در طی چهل سال گذشته چهل هزار مشکل را پشت سر گذاشته است عنوان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده اما با مقاومت و ایستادگی تاکنون  انقلاب و ملت ایران پابرجا بوده است.

علما از اعتماد مسئولان دولتی به جوانان گفت و بیان کرد: باید به نسل جوان توجه داشتیم و به آنها اعتماد داشته باشیم زیرا که کارهای مهم از جمله فناوری هسته‌ای که سبب حساسیت دشمنان شده توسط این جوانان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه همگی باید وحدت کلمه داشته باشیم خاطرنشان کرد: همگی باید از اختلاف و بگو و مگو پرهیز کنیم و با وحدت کلمه انقلاب اسلامی را به پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه زمینه را باید دولت برای حمایت از تولید فراهم کند عنوان کرد: جوان‌های ایرانی فعال و توانمند هستند اما زیرساخت‌های تولید باید توسط دستگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید امید به بیگانگان به‌طور کامل قطع شود عنوان کرد: ما باید به خودمان متکی باشم و این خط اسلام، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

علما با اشاره به اینکه ما نباید در نفت متکی به بیگانگان باشیم خاطرنشان کرد: اتکا به نفت در کشور ایران بسیار کم شده است اما این مقدار کم هم نباید وجود داشته باشد. 

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نباید به بیگانگان امید داشته باشیم خاطرنشان کرد: کشور ایران در حال حاضر قابل قیاس با چهل سال گذشته و حتی ده سال گذشته نیست و از یک اقتدار و موقعیت والا و بالایی برخوردار است.

علما به نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: تمام نیروهای انتظامی، سپاهی و ارتش با یکدیگر بسیج هستند و این برای دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه غفلت از نیروی جوان اشتباه بزرگی است عنوان کرد: از جوانان باید در امور کشوری استفاده شود زیرا که جوانان ذخیره این کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام مردم باید به فرمایشات رهبری گوش فرا دهند تصریح کرد: رهبر یعنی کارشناس حقیقی و واقعی جمهوری اسلامی و اگر درصدد به دست آوردن توفیق هستیم باید از صدر تا ذیل از این شخصیت الهی و آسمانی تبعیت بکنیم.

وی به پنجم مهرماه، شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: پس از کلام امام(ره) که فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود، جوانان رشید و انقلابی کشور برای شکست حصر آبادان تلاش بسیار زیادی انجام دادند.

علما با بیان اینکه سیدالشهدا جان خود را برای دین نثار کرده است خاطرنشان کرد: دین انسان را نجات خواهد داد و دست انسان را خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دین امور دنیوی و معنوی انسان را مدیریت می‌کند عنوان کرد: دین در درون انسان جز خصوصیات اوست و طوری تنظیم شده که به انسان حرج و سختی وارد نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان