//
کدخبر: ۲۱۵۵۶۸ //
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

جلوه های زیبای استان را در اربعین نمایان کنیم

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حذف جلوه های نازیبا از سیمای کرمانشاه، میزبانی از زائران اربعین را فرصت مناسب برای تبلیغ زیبایی های استان دانست.

 جلوه های زیبای استان را در اربعین نمایان کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا گودرزی با بیان این مطلب در جمع اعضای ستاد ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر استان افزود: اربعین برای همه ما فرصتی است که امسال ایجاد شده و باید کاری کنیم که زیبایی ها و جذابیت های کرمانشاه برای زائران اربعین جلوه کند.

گودرزی گفت: کاری که برای جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر  در نوروز انجام شد اقدام خوبی بود. بهزیستی، شهرداری با پشتیبانی دادستانی و نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری و اسکان متکدیان و معتادان متجاهر خواهند کرد تا در ایام اربعین فضای مناسب و زیبایی در استان پدید بیاید.

مدیر کل مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اربعین یک مطالبه تاریخی برای استان کرمانشاه بوده که به لطف خداوند و تلاش های شبانه روزی استاندار محقق شده است.

وی بیان داشت: این یک فرصت بسیار مناسب برای شناساندن و تبلیغ توانمندی های استان کرمانشاه است.

دکتر گودرزی اظهار داشت: کرمانشاهی هااز دیرباز میزبانان خونگرمی بوده اند و اینجا دروازه عتبات عالیات بوده و حتی برای پذیرایی از زائران رقابت بین شهرستان ها وجود داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: میزبانی کرمانشاه از زائران اربعین حسینی فرصتی است که برکاتش چندین برابر اقداماتی است که انجام میشود. راهها بازسازی می شود و خیلی از خدمات وارد قصرشیرین شده و این خطه مرزی رونق می گیرد. این خدمات برای ما می ماند از این فرصت باید بهترین استفاده را از ان داشته باشند.

وی افزود: سعی مان این است متکدیان با بازگرداندن به جامعه زندگی با کرامتی داشته باشند. اگر کمک هایی که به تکدی گران داده میشود به نهادهای حمایتی داده شود ثمراتی بسیار خواهد داشت و تلاش مان رقم زدن اربعین مطلوب برای میمهانان است. شهرداری ها نیز  گرم خانه های خود را برای خدمات بیشتر در فصل سرد سال را آماده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان