//
کدخبر: ۲۱۵۳۵۵ //

استاندار تهران: ١٠ درصد از فعالان کارآفرین استان تهران را بانوان تشکیل می دهند

استاندار تهران با اشاره به اینکه در مسئولیت دادن به بانوان در شاخصهای جنسی و اقتصادی عقب هستیم گفت: ١٠ درصد از فعالان کارآفرین استان تهران را بانوان تشکیل می دهند.

استاندار تهران: ١٠ درصد از فعالان کارآفرین استان تهران را بانوان تشکیل می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در نشست زنان فعال در حوزه اقتصادی استان تهران با اشاره به اینکه بانوان کارآفرین کشور سربازان خط مقدم هستند اظهار داشت:  ١٠ درصد از فعالان کارآفرین استان تهران را بانوان تشکیل می دهند.

محسنی بندپی با بیان اینکه در شرایط خاص اقتصادی تمام مسئولان به این نتیجه رسیده اند که در بحث تولیدات هیچ مشکلی نباید وجود نداشته باشد گفت: یک و نیم میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان تخصیص داده شده است و این رویکرد تقویت می شود.

استاندار تهران با انتقاد از عملکرد کند برخی بانک های عامل برای ارائه تسهیلات گفت: معاون اول رئیس جمهوری در نامه ای خطاب به مسئولان بانک ها تاکید کرده است مصوبات استانداری لازم الاجرا است و در صورتی که روسای بانکها در دادن تسهیلات به کار آفرینان تخطی کنند با آنها برخورد می شود لذا بانک ها در دادن تسهیلات به پرونده طرح های اشتغال که در کارگروه استانداری تصویب می شود نباید کوتاهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه استانداری حامی کارآفرینان است اظهار داشت: در گذشته نگاه ما به تولید کنندگان مناسب نبود اما بعدها متوجه شدیم که کارآفرینان با چه پشتکار و زحمتی کار می کنند و با توجه به منویات رهبری به این نتیجه رسیدیم که کمک و تسهیل گری برای کارآفرینان در رونق و پیشرفت اقتصادی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان