//
کدخبر: ۲۱۴۷۶۰ //

رئیس خانه صنعت ایران: صنعتگران از بهره مرکب رنج می‌برند

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: اصفهان یک استان صنعتی است، نیازی به نگاه ویژه نداریم اما باید دست وزیر در این استان بازتر شود؛ صنعتگران از بهره مرکب رنج می‌برند و وزارت صنعت و معدن باید از آن‌ها در این موضوع دفاع کنند.

رئیس خانه صنعت ایران: صنعتگران از بهره مرکب رنج می‌برند
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالوهاب سهل‌آبادی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از واحدهای نمونه صنعت و معدن استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به نقش اصفهان در صنعت به نظر می‌رسد وزارت صنعت و معدن را باید به اصفهان منتقل کنند، خورده شیشه‌هایی در دولت نسبت استان اصفهان وجود دارد و به این استان کم‌لطفی می‌شود.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران ادامه داد: صنعت در استان اصفهان روز به رخ کشیدن توانایی خود به کشور است تا نشان دهیم که اگر 9 هزار واحد تولیدی در این استان فعال هستند با چه مشکلات و موفقیت‌هایی به این جایگاه رسیده‌اند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری به صنعت نگاه ویژه‌ای دارند و اگر ما در جنگ هستیم لازم است آرایش نظامی بگیریم، البته در این راستا مسؤولیت تنها با وزارت صمت نیست، باید به این نتیجه برسیم که اگر به کارآفرین به عنوان یک فرمانده و به کارگران به عنوان سربازان این جبهه نگاه می‌کنیم باید توجه لازم را نیز به جبهه جنگ داشته باشیم.

سهل‌آبادی افزود: پیشنهاد می‌کنم قرارگاه رونق تولید به بخش خصوصی تفویض شود، سال‌هاست این ستاد در استان اصفهان تشکیل شده و رئیس دادگستری و دادستان‌ها همکاری لازم را داشته‌اند.

رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان عنوان کرد: به تشکل‌ها نمی‌توان با حرف کمک کرد، اگر ایرادی در تشکل‌ها مشاهده می‌کنید آن را بیان کنید تا آن‌ها بتوانند خودشان را به نظرات دولت و رهبری نزدیک کنند.

وی تأکید کرد: اصفهان یک استان صنعتی است، نیازی به نگاه ویژه نداریم اما باید دست وزیر در این استان بازتر شود؛ صنعتگران از بهره مرکب رنج می‌برند و وزارت صنعت و معدن باید از آن‌ها در این موضوع دفاع کنند.

صدا و سیما از بدهی دولت به تولیدکننگان حرفی نمی‌زند

مسعود گلشیرازی اظهار کرد: عملکرد صدا و سیما منجر به سوزاندن سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد، در روزهای گذشته تولیدکننده‌ای را تحت عنوان بدهکار بانکی به مردم نشان می‌دهند اما از بدهی میلیاردی دولت به آن صنعت صحبتی به میان نمی‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان تأکید کرد: هیچ واحد تولیدی بدون بدهکاری ایجاد نمی‌شود و لازم است تا در مبارزه با فساد به مردم آدرس غلط داده نشود که تولید کننده موفق را تحت عنوان بدهکار بانکی در رسانه نشان بدهند.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان بیان کرد: باید به نماینده وزارت صمت در این استان اعتماد شود، به عنوان مثال 100 واحد پتروشیمی در این استان فعال هستند که اعداد و ارقام متفاوت درباره تأمین خوراک پتروشیمی‌ها باعث شده این صنایع امروز با مشکل مواجه شوند و حل این موضوع نیاز به اختیار بیشتر مدیرکل صمت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان