//
کدخبر: ۲۱۴۵۷۵ //

امام جمعه اصفهان: اخذ وجوه غیرقانونی از دانش آموزان اشتباه است

امام جمعه اصفهان با اشاره به بازگشایی مدارس و لزوم حمایت از دانش آموزان نیازمند گفت: درست است که آموزش و پرورش از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد اما اخذ وجوه غیرقانونی از دانش آموزان اشتباه است.

امام جمعه اصفهان: اخذ وجوه غیرقانونی از دانش آموزان اشتباه است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به حمله پهپادی یمن به پالایشگاه عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا قادر نبود این پهپاد را با سامانه‌های خود سرنگون کند اکنون می‌بینیم که ابهت آمریکا با این حمله فروریخته است.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: در ماه‌های اخیر گزارش‌های فراوانی مبنی بر اخذ وجوه غیرقانونی از دانش آموزان به دست ما رسیده است آموزش و پرورش نیازمند کمک است اما در عین حال باید به دانش‌آموزان نیازمند نیز یاری رساند، درست است که آموزش و پرورش از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد اما اخذ وجوه غیرقانونی از دانش آموزان اشتباه است.

امام جمعه اصفهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری خود در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و جنگیدند، شکوفایی امروز کشور ناشی از ایثار رزمندگان ماست، مردم ما همواره در مقابل دشمنان مقاومت کرده و با توکل بر خدا یاریگر جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی و همچنین گرانفروشی اظهار داشت: این افراد مردم را در خرید و فروش مورد آزار قرار می‌دهند این در حالی است که خداوند در قرآن تاکید کرده است عمل انسان به خود او باز می‌گردد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ذکر الحمدلله بهترین نوع شکر خداوند است گفت: به جا آوردن شوک یکی از بهترین راه‌های انسان می‌تواند نعمت خداوند را سپاس گوید.

وی خاطرنشان کرد: انسان با شکر نعمت‌هایی که خداوند به او عطا کرده است از عنایت خداوند بهره مند می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان