//
کدخبر: ۲۱۴۵۴۵ //
کیومرث لرستانی سرپرست تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه:

بعثت کرمانشاه در نخستین دیدارش ۳ امتیاز را کسب کرد

باغیرت وجنگدگی بازیکنان تیم سه امتیاز مهم این بازی را بدست آوردیم و با برد حساس یک بر صفر تیم بعثت کرمانشاه در مقابل تیم بااقتدار نفت امیدیه توان خودشان را ثابت کردند.

بعثت کرمانشاه در نخستین دیدارش  3 امتیاز را کسب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه با ابراز خوشحالی از برد تیم در امیدیه گفت: خدا را شاکر هستیم که در این شرایط سخت بچه‌ها کاری کردن کارستان و در حالی که همه فکر می‌کردن ما حریفی آسان هستیم با غیرت کرمانشاهی به همه نشان دادیم با این تیم جوان و با انگیزه حریفی سخت‌کوش و مدعی برای همه تیم‌ها خواهیم بود.

photo_2019-09-19_20-11-23

او افزود:چیزی که بسیار همه ما را خوشحال کرده همه اعضا تیم از استان کرمانشاه هستیم و یکدل یکصدا برای سربلندی شهر و تیم محبوبمان بعثت می‌جنگیم‌.

 سرپرست تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه در پایان ازهمه ورزش دوستان دعوت کرد روز چهارشنبه در بازی با تیم گچساران در ورزشگاه کارگران کرمانشاه یار و یاور تیم باشند و با آمدن به ورزشگاه و تشویق ورزشکاران روحیه آنان را بالا ببرند.

لرستانی ادامه داد: مردم ورزش دوست کرمانشاه همیشه حامی ورزشکاران بوده‌اند و انصافا سنگ تمام می‌گذارند ولی این تیم بومی نیاز به حمایت دو چندان آنان دارند و امیدوارم با  استقبال از بازی‌های خانگی   باعث دلگرمی و خوشحالی دوچندان فرزندان‌شان شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان