//
کدخبر: ۲۱۴۵۳۸ //
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:

افتخار به تیم بومی‌ام می‌کنم

افتخار به داشتن چنین تیم باغیرتی می‌کنم و خدا را شکر پس از سال‌ها توانستیم تیمی بومی روانه مسابقات نمایم.

افتخار به تیم بومی‌ام می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه پس از برد حساس یک بر صفر تیم بعثت کرمانشاه در مقابل تیم بااقتدار نفت امیدیه، گفت: تیم بعث کرمانشاه در حالی به مصاف تیم نفت امیدیه رفت که تمام بازیکنان تیم بعث کرمانشاه بومی بودند و از طرفی هم  بازی بسیار حساسی را یک بر صفر در زمین حریف سرسخت‌مان بردیم.

photo_2019-09-19_17-46-02

او افزود: تیم بعثت کرمانشاه در هوای بسیار گرم امیدیه بازی کردند و  این غیرت بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم بود که با دست پر از زمین خارج شدند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: من مطمئن هستم پوریا درکه با این بازیکنان جوان بومی کرمانشاهی و با انگیزه امسال نتیجه می‌گیرد و ما را نزد همشریان‌مان سربلند خواهد کرد.

افشین حسنی ادامه داد: موفقیت تیم مرهون زحمات شبانه‌روزی کیومرث لرستانی سرپرست  تیم می‌باشد که کارت بازیکنان به موقع و بدون مشکل صادر کرد و تمامی امکانات لازمه را برای حضور در اهواز مهیا شد و باشگاه به وجود وی افتخار می‌کند.

او افزود: کرمانشاه در ورزش پتانسیل‌های فراوانی دارد اگر به انان توجه و  اعتماد کنیم حتما در ورزش شگقتی‌ساز خواهند شد ونتیجه خواهند گرفت ما اعتاد کردیم در اولین بازی نتیجه آن حاصل شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: بازیکنان تیم بعثت توانمندی خوبی دارند و با غیرت و تعصب کرمانشاهی بازی کردند که نتیجه یک بر صفر در مقابل نفت امید رقم زدند تا در نخستین بازی شایستگی خودشان را بههمگان ثابت نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان