//
کدخبر: ۲۱۲۷۳۴ //

لوگو کرمانشاه ۲۰۲۰ رونمایی شد

لوگو (نشان گرافیکی) رویداد بین‌المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ با حضور فعالان عرصه گردشگری کرمانشاه روز پنجشنبه رونمایی شد.

لوگو کرمانشاه ۲۰۲۰ رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم رونمایی از این لوگو با حضور شهاب نادری رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، «مهرداد سالاری» معاون استاندار کرمانشاه، «امیدقادری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از فعالان عرصه گردشگری در محل این اداره کل برگزار شد.

قادری در مراسم رونمایی از این لوگو، اظهارداشت: کرمانشاه اردیبهشت ماه سال ۹۹ میزبان جشنواره جهانی بوم گردی، گردشگری روستایی و عشایری جهان در سال ۲۰۲۰ است.

به گفته وی، این جشنواره با حضور وزرای گردشگری عضو سازمان جهانی گردشگری برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه این رویداد را گام موثری برای توسعه گردشگری و اشتغالزایی در کرمانشاه دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد اورامانات امسال کاندید جمهوری اسلامی برای ثبت جهانی است.

قادری افزود: حفظ وضعیت بومی روستایی به ویژه درحوزه ساخت و ساز یک ضرورت است که باید با هماهنگی دستگاه های مرتبط و توجیه دهیارها و مردم شرایط را برای ثبت جهانی منطقه فراهم کنیم.

وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده جهانی و ده ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده اندحاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش گردشگری است.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت، آبشار پیران و ... از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۳۴ شهر دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان