//
کدخبر: ۲۱۰۷۹۶ //

تشکیل کمیته رسانه و تشکلهای محیط زیستی در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه

نشست هم اندیشی رسانه و تشکلهای محیط زیستی استان کرمانشاه با هدف تعامل و اطلاع رسانی و بررسی و چاره اندیشی مشکلات محیط زیست استان کرمانشاه در اداره کل محیط زیست با حضور خبرنگاران و اعضای شبکه سازمانهای مردم نهاد برگزار شد و پیشنهاد تشکیل کمیته رسانه و سازمانهای مردم نهاد مورد توافق قرار گرفت.

تشکیل کمیته رسانه و تشکلهای محیط زیستی در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این نشست که با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، معاونین و کارشناسان اداره کل محیط زیست  برگزار شد،  فرشاد محمدی و افشین عبدالهی نژاد  دبیر و نایب دبیر شبکه تشکل های محیط زیستی استان اهداف و وظایف شبکه را بیان کردند ،همچنین گزارشی از نشست سراسری تشکل ها  در اردبیل ارائه کردند و در ادامه خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود پیرامون مشکلات محیط زیست پرداختند.

فریدون یاوری مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت: در این نشست ، توافق شد که با تشکیل کمیته رسانه وتشکلهای محیط زیستی استان کرمانشاه جلسات مستمرهم اندیشی تداوم داشته باشد . در این نشست ها با بررسی مسایل و مشکلات زیست محیطی استان  ،راه کارهای مناسب اندیشیده شود .

شیرین خوانساری مسئول آموزش در شبکه تشکل های کرمانشاه با ارائه گزارش 2 ساله  در خصوص کمیته ارزیابی  و بررسی گزارشات مردمی  در حوزه مسائل محیط زیستی و نمونه هایی از قبیل تخریب جنگل،تلفات آبزیان،پسماند بیمارستانی و ...اظهار داشت: با کمک مسئولین و دستگاه های ذیربط اقدامات بسیار خوبی بمنظور حل مشکلات موجود به  عمل آمده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان