//
کدخبر: ۲۰۹۹۵۴ //

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

با حضور مدیر کل و مسئولین محیط زیست و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری زیست محیطی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امضاء شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
به گزارش فرتاک نیوز،

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه با موضوع مسائل زیست محیطی منعقد شد.

فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: این تفاهم نامه به منظور تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و نیل به اهداف توسعه پایدار بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه منعقد شد.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۳۱_۱۵-۱۶-۳۴

یاوری افزود: همکاری در ایجاد هسته های زیست محیطی HSE در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی با اولویت استفاده از دانش آموختگان رشته های محیط زیست و همچنین تدوین راهکارهای اجرایی مناسب جهت تسهیل در استفاده از فناوریهای سازگار و دوستدار محیط زیست در بخش کشاورزی و صنایع وابسته و سایر فعالیتهای مرتبط از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در ادامه تصریح کرد: همکاری در تدوین و اجرای برنامه مدیریت زیست بومی تالابها و انجام مطالعات تعیین نیاز آبی محیط زیستی تالابها و رودخانه ها و همکاری در اجرای برنامه های مدیریت حیات وحش نیز از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم نامه است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان